9,000 ש"ח לכרטיס? מכבי חיפה פרסמה אזהרה לאוהדיה

play
אוהדי מכבי חיפה. טירוף כרטיסים | מאור אלקסלסי
גד עמוס שמט, שון גולדברג העניק למכבי חיפה 0:1 יקר על בני סכנין 02:35

הירוקים ערים למה שקורה ברשתות ומודאגים מספסרות בכרטיסים לשלב הבתים של ליגת האלופות: "ככל שיימצאו אוהדים שיעשו שימוש אסור בזכאותם אנו נקפיא/נבטל את המנויים". רז מאיר יירשם?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שאתמול פורסמו הפרטים, היום (חמישי) תיפתח מכירת המנויים לשלושת משחקי הבית של מכבי חיפה בליגת האלופות כשרק מנויי הבית יוכלו לרכוש מנויים בעוד שיתר הכרטיסים יוקצו למחזיקי כרטיס המועדון של חיפה – גרין פלוס. במכבי חיפה חוששים מספסרות בכרטיסים לאור הביקוש העצום ופרסמו הבהרה לפיה מי שייתפס מספסר, ייחסם לו המנוי.

ברשתות החברתיות יש בימים האחרונים אנשים שמציעים אלפי שקלים עבור כרטיסים כאשר גם מנויים זכו לבקשות אישיות והצעות שמגיעות עד 9,000 שקל., כאשר כמות עצומה של אנשים מנסה לשים את ידה על כרטיסים. "אנחנו עוקבים אחר הנעשה ברשתות החבריות", כתבו בהודעה לאוהדים, "ככל שיימצאו אוהדים שיעשו שימוש אסור בזכאותם אנו נקפיא/נבטל את המנויים".

בנושא אחר, היום יערוך רז מאיר משחק אימון ביחד עם קבוצת הנוער כאשר בצוות המקצועי יעקבו אחר המשחק ואחר הכושר בו הוא נמצא. אם בצוות המקצועי יבינו שמאיר חוזר לפעילות ויוכל ליטול חלק במשחקי ליגת האלופות הוא עשוי להירשם על חשבון אחד השחקנים האחרים למשחקי הקבוצה בשלב הבתים.

חוזר מפציעה ארוכה. רז מאיר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי