צמד לקניקובסקי, מכבי תל אביב גברה 1:3 על עירוני קרית שמונה

play
גבי קניקובסקי עם אוסקר גלוך שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום
קניקובסקי כיכב עם צמד, שבירו כבש מחזור 10 רצוף: 1:3 למכבי ת"א על ק"ש 03:44

הצהובים שמרו על מאזן מושלם, הקשר כיכב עם צמד (26 ו-59) וגיאגון השלים (91). שבירו צימק (94) עם שער במשחק ליגה 10 ברציפות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפסידה רק פעם אחת לעירוני קרית שמונה ב-19 מפגשי הליגה הקודמים, והסיפור לא היה שונה גם הערב (שבת). הצהובים אמנם לא הרשימו כמו בחמישייה לרשת בני ריינה או בשישייה מול הפועל חדרה, אבל ניצחו בקלות 1:3 ושמרו על מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים בליגת העל. רק איתמר שבירו קלקל בתוספת הזמן והיה חתום על השער הראשון שסופגת מכבי תל אביב העונה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם גבי קניקובסקי
9 מ-9. שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

ולאדן איביץ' החזיר להרכב את אנדרה ז'ראלדש, שרן ייני ודן גלזר, וקבוצתו השתלטה על העניינים מהרגע הראשון. אוסקר גלוך משך בחוטים והשער היה באוויר, עד שגבי קניקובסקי מצא את הרשת בדקה ה-26 אחרי החמצה גדולה של ערן זהבי מול זיגוס ברטקוס. לקרית שמונה היו הזדמנויות לעקוץ במתפרצות ומוחמד שכר היה חייב להשוות בדקה ה-55, אבל דניאל פרץ עצר אותו ואחרי ארבע דקות גלוך הכין לקניקובסקי שהשלים צמד ראשון במדים הצהובים במסגרת הליגה (אחרי שעשה את זה בקונפרנס ליג בעונה שעברה).


המתוסכלים בצהוב היו שני החלוצים. זהבי לא הצליח לכבוש מול היריבה המועדפת עליו (19 שערים ב-19 המפגשים הקודמים בכל המסגרות) וג'ורג'ה יובאנוביץ' היה עצבני ושילם את המחיר עם אדום בעקבות פגיעה קשה מאחור בנועם כהן בדקה ה-79. שניר לוי שלף תחילה כרטיס צהוב, אבל תיקן לאדום בסיוע ה-VAR וקבע כי הסרבי יחמיץ את המשחק מול מ.ס. אשדוד. האם עד אז יהיה למכבי תל אביב חלוץ חדש?

גם ב-10 שחקנים הגיעה המארחת למצבים ופארפה גיאגון המחליף דאג לשלישי בתוספת הזמן, כשמנגד שבירו האריך את הרצף שלו ל-10 משחקי ליגה עם שער והפך לראשון שמכניע העונה את דניאל פרץ. הפסד ראשון למנחם קורצקי בקרית שמונה.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, אופיר בנבנישתי, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, אריאל שרצקי, רועי קהת, מוחמד שכר, איתמר שבירו.

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם.