התפוצצה עסקת חימיד מאו לקרית שמונה, שמנסה לצרף את תמיר עדי

play
תמיר עדי שחקן בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי
קניקובסקי כיכב עם צמד, שבירו כבש מחזור 10 רצוף: 1:3 למכבי ת"א על ק"ש 03:44

הקשר הטנזני אמור היה להגיע ארצה בסוף השבוע, אך דרישות חדשות שהעביר הובילו לפיצוץ העסקה. קשר בית"ר ירושלים יגיע במקומו?

(גודל טקסט)

עסקת חימיד מאו לעירוני קרית שמונה התפוצצה באופן דרמטי. בקבוצה היו משוכנעים שהקשר יגיע ארצה ויהפוך לטנזני הראשון בליגת העל אחרי שהוא כבר סיכם את כל תנאיו ואף התבטא בפומבי בנושא, אלא שברגע האחרון החליט שלא יגיע לישראל והודיע לאנשי המועדון כי לא יצטרף.

חימיד תוכנן להגיע לישראל בסוף השבוע, אלא שדרישות חדשות שהעלה הובילו לכך שהמגעים נקלעו למבוי סתום ולכך שלא יצטרף: "היינו בטוחים שהכל סגור וזה הפתיע אותנו מאוד", אמרו בקרית שמונה. כעת בקרית שמונה פועלים לצירוף קשר אחורי למרכז המגרש, כשמלבד מספר מועמדים זרים נבחנת גם האפשרות לצרף שחקן ישראלי בעמדה.

אחרי הפיצוץ עם מאו בקרית שמונה ינסו לצרף את תמיר עדי. השחקן שהיה מועמד לקבוצה מבוקש על ידי לא מעט קבוצות בליגת העל אך בקרית שמונה צפויים להגיש לו הצעה רשמית ומקווים שיחתום.

איתמר שבירו שחקן עירוני קרית שמונה
הרצף נמשך. שבירו | אריאל שלום

בכל הנוגע להפסד אתמול באצטדיון בלומפילד 3:1 למכבי תל אביב, בעירוני קרית שמונה התאכזבו מתוצאת הסיום, אך החמיאו לרועי קהת ולאיתמר שבירו שהבקיע משחק עשירי ברציפות: "איתמר היום הוא אחד החלוצים הכי טובים בליגת העל. ברור שלא כיף להפסיד, אבל זה לא צריך להשפיע עלינו כי המטרה נשארה להתבגר בצמרת", אמרו בקבוצה.

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם