אסף נימני שאב השראה מג'ון מקנרו, אריק ינקו: "הכדור ברח לי"

play
מבטיח להחזיר נקודות. אריק ינקו | מאור אלקסלסי
ינקו טעה, הפועל חדרה ניצחה 1:2 את בני ריינה 06:00

מאמן הפועל חדרה השיג ניצחון בכורה בליגת העל: "המטרה קידשה את האמצעים". שוער בני ריינה התנצל: "טעות שלא צריכה לקרות". האדיה מחכה לאוסמה חלאיילה שסיכם: "ייתן לנו פוש"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

זה לא היה קל ובטח לא יפה, אבל להפועל חדרה יש ניצחון ראשון העונה בליגת העל. שער של מוחמד חטיב אחרי טעות גדולה של אריק ינקו בדקה ה-73, העניק הערב (ראשון) לחדרתים 1:2 בגרין על מכבי בני ריינה והם יכולים לשחרר אנחת רווחה.

העולה נותרה מאוכזבת אחרי משחק בו הרגישה שהייתה ראויה לניצחון היסטורי בליגה הבכירה. היא תקווה שתוכל להיעזר בקרוב בשירותיו של אוסמה חלאיילה, שסיכם סופית את תנאיו ונכח באצטדיון הערב. ראשי המועדון ינסו לסכם מחר באופן סופי גם מול מכבי תל אביב את תנאי השאלתו לעונה אחת.

רובי לבקוביץ', סמי בוראר, מוחמד חטיב, סער פדידה שחקני הפועל חדרה
אפשר לחייך. רובי לבקוביץ', סמי בוראר, מוחמד חטיב וסער פדידה | שלומי גבאי

אסף נימני, שהשיג ניצחון ראשון כמאמן בליגת העל: "היום נתתי לשחקנים דוגמה לפני שיצאנו למשחק, סיפרתי להם על סרט שראיתי על ג'ון מקנרו. מה שהיה מיוחד בו זה שהוא היה ווינר. הוא הביא ניצחון בכל מחיר, לא משנה מה. המטרה קידשה את האמצעים. היום הבאנו ניצחון כזה, במשחק חוץ מול יריבה פנטסטית. הפועל חדרה היא קבוצה חדשה שבנתה עצמה מחדש. צריך לשפוט אותנו בצורה הוגנת".

על החיזוק הנדרש: "מ-1 עד 10? אני לא אגיד. טוב, 10".

סער פדידה, כובש השער הראשון של הפועל חדרה: "הצוות וההנהלה דיברו איתנו השבוע. זה החזיר לנו את השמחה, אין כמו לנצח. הפועל חדרה זה לב, נשמה, עבודה במגרש. מגיע לאסף שבא לאימונים ומאמין בנו. סבלנו אחרי ה-6:0 וירד הביטחון, אבל הוא הרים אותנו ואני מאוד שמח".

אריק ינקו שוער מכבי בני ריינה
מבטיח להחזיר נקודות. אריק ינקו | מאור אלקסלסי

אדהם האדיה, מאמן מכבי בני ריינה: "לא יכול לבוא בטענות לשחקנים, חוץ מריכוז. שטפנו את המגרש, ראו רק קבוצה אחת על המגרש. באנו לתקוף, הנענו את הכדור ושלטנו בקצב המשחק, אבל זה הכדורגל. חטפנו ממקום שלא חשבנו עליו בכלל. שוערים גדולים מינקו קרו להם מקרים כאלה, הכול בסדר. ראינו קבוצה מחויבת שהשקיעה ולחצה כל המשחק. לצערי זה יכול לקרות, ממשיכים קדימה".

על החיזוק הצפוי: "אוסמה חלאיילה יכול לתת פוש לחלק ההתקפי. הקבוצה צריכה עוד מחץ בהתקפה. לא היו לי חילופים התקפיים היום. כל שחקן קדמי יכול לעזור לנו. אנחנו רוצים לצרף את אוסמה, עוד זר בהתקפה ועוד אחד באמצע. נצטרך סגל רחב, תכף יהיו גם משחקים באמצע השבוע. אוסמה יחזור לאט לאט לעצמו, הוא חלוץ מוכח שכבש בליגת העל ובלאומית".

אריק ינקו התייחס לטעות שלו: "זה לא נעים, כמובן. שלטנו והראינו עליונות בכל מקום במגרש. זו טעות שלא צריכה לקרות, לא ברמה שלי לפחות. אני מקווה להחזיר לקבוצה עוד הרבה נקודות השנה. חשבתי שהכדור יהיה בשליטה שלי וברח לי. זהו, נגמר. מסתכלים קדימה. השקיעו בקבוצה ויש פה ציפיות, אני חושב שנצטרך לעמוד בהן. באמת שיחקנו טוב, שלטנו והגענו למצבים. היינו צריכים לנצח, אבל זה חלק מהעניין. המטרה היא לשרוד בליגה, נקווה שמשבוע הבא נעשה את זה".

המחזור השלישי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני, 20:15, ספורט1) עם המפגש בין מכבי נתניה להפועל תל אביב.