עומרי בן הרוש שבר את ידו ויחמיץ את משחקה של נס ציונה מול מכבי חיפה בשבת

play
שחקן סקציה נס ציונה עומרי בן הרוש | אודי ציטיאט
הגיעה לליגה: אספרייה כיכב, בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את נס ציונה 06:04

המגן הוותיק לא יהיה כשיר למשחקה של העולה החדשה מול האלופה (שבת, 18:00, ספורט4) ועשוי לעבור ניתוח. ברקוביץ' מתלבט אם לעלות עם חמישה בהגנה, סירושטיין יחזור להרכב?

(גודל טקסט)

העולה החדשה סקציה נס ציונה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד עם שלושה הפסדים רצופים בשלושת מחזורי הפתיחה. בנוסף לצרות המקצועיות, קיבלה הבוקר הקבוצה מכה נוספת, לאחר שהתברר שהמגן עומרי בן הרוש סובל משבר בכף ידו ויחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה בסמי עופר (שבת, 18:00, ספורט4).

בן הרוש שהגיע לנס ציונה רק לפני שלושה שבועות, נפגע שלשום, במהלך המחצית השנייה, במשחק ההפסד 3:0 לבית"ר ירושלים, לאחר היתקלות עם דנילו אספרייה, קשרה של בית"ר. כבר בסיום המשחק, הרגיש המגן בכאבים עזים ואף הבחין שכף היד התנפחה. הוא נשלח לצילום ושם כאמור אובחן שבר, באיזור שורש כף היד. נכון לעכשיו, לא ידוע מה משך ההיעדרות של בן הרוש, שאמור לקבל חוות דעת רפואית נוספת, כאשר גם אופציית ניתוח המקום שנפגע, נמצא על הפרק.

הסטורי של עומרי בן הרוש
| אתר רשמי, אינסטגרם

בשל היעדרותו הצפויה של בן הרוש, יצטרך כעת המאמן ניר ברקוביץ', לחפש פתרונות אחרים לחוליית ההגנה שלו, שגם ככה נראתה רע במשחקי הפתיחה. בצוות המקצועי של נס ציונה, חשבו על אופציית שלושה בלמים, לקראת המפגש מול האלופה בשבת, כאשר אבובאקר קייטה, צפוי להמשיך לשחק לצידו של סטפן אקה והמאמן יצטרך להחליט, האם להחזיר את מיקי סירושטיין להרכב, יחד עם אורי מגבו בעמדת המגן השמאלי, או להמשיך עם רבייעיה אחורית, כפי ששיחקה הקבוצה נגד בית"ר ירושלים, במשחק האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי