קלינגר ינסה לשנות מערך בהפועל חיפה ה"מאוכזבת", ורוצה חיזוק לקישור

בהפועל חיפה זיהו את היכולת החלשה ב-1:1 מול חדרה, המאמן נוטה לחזור למערך של ארבעה בהגנה ומחפש שחקן כנף בנוסף ליוספי. סרדל מרוצה מהקאמבק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה נרשמה אתמול (שבת) בהפועל חיפה אחרי התיקו 1:1 מול הפועל חדרה בעקבות היכולת שהציגה הקבוצה, בייחוד במחצית הראשונה. עד כה החבורה של ניר קלינגר עם חמש נקודות מתוך 12 אפשריות, ושחקן בקבוצה הודה: "המחצית הראשונה הייתה זוועה, אסור לנו להיראות ככה, לא הגענו אפילו למצב אחד".

"זה פחות מה שציפינו, ככה שאי אפשר להיות מרוצים", אמר המאמן קלינגר, "אבל זה לא נוראי עדיין ואנחנו יכולים עוד להתקדם". אחד הדברים שקלינגר צפוי לשנות במשחקים הבאים הוא המערך של הקבוצה. המאמן פתח עם שלושה בלמים עד כה אך בחיפה יודעים להגיד שקלינגר נוטה לחזור למערך של ארבעה בהגנה. המאמן אף רוצה לצרף שחקן כנף וקישור התקפי כדי להתאים את הקבוצה למערך החדש. תומר יוספי הוא השם הבולט שאמור להצטרף כשהמטרה היא לצרף זר נוסף כשקוואמי קווי או ניקיטה מוטפאן יקבלו שחרור אם אכן יגיע זר חדש.

שחקני הפועל חיפה גל אראל, לירן סרדל
יש "חיזוק". סרדל | דני מרון
שחקני הפועל חיפה חוגגים עם לירן סרדל
נקודה מתוקה, היכולת פחות | דני מרון

מי שכבר הגיע כ"חיזוק" הוא לירן סרדל, שחזר מפציעה ארוכה, שינה את המשחק של חיפה ואף כבש את השוויון. "חיכינו הרבה ללירן והוא יודע את זה", החמיא קלינגר והתלוצץ, "הוא הוציא לנו את המיץ עד שחזר".

סרדל עצמו אכן זכה למחמאות גם מחבריו. "במחצית הראשונה לא היו מצבים", הודה סרדל, "בסוף חלוקת הנקודות צודקת. אף פעם זה לא עיתוי טוב להיפצע אבל לי זה הגיע בשיא הקריירה שלי ועכשיו אעבוד קשה לחזור לזה".

בקבוצה שוחחו בסיום עם אלון תורג'מן שביקש להתחלף ושמעו ממנו שהרגיש כיווץ ולא רצה להסתכן. השחקן צפוי להיות כשיר למשחקים הבאים.