"המחליפים של מכבי חיפה מאכזבים, בעיקר מאוויס צ'יבוטה"

play
מאוויס צ'יבוטה, מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
אצילי הלוהט הפציץ צמד, מכבי חיפה מושלמת אחרי 1:3 על נס ציונה 03:48

הפרשן והמאמן מוטי איוניר דיבר ב-103FM על הרוטציות של ברק בכר: "כשאתה מכניס את כולם בו זמנית והם לא מחוברים, המשחק לא נראה טוב והם לא נראים טוב". וגם: האם האלופה טובה יותר ממכבי ת"א?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מוטי איוניר, פרשן ספורט1, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את ההחלטות של ברק בכר, וכן את מצבה של מכבי חיפה אחרי הניצחון 1:3 על סקציה נס ציונה ולקראת המשחק מול פריז סן ז'רמן. "היו הרבה מחליפים והרבה שחקנים שקיבלו מנוחה", הסביר איוניר, "אבל המחליפים לא היו מספיק טובים וגם בכר אמר את זה בריאיון שלאחר המשחק. כשאתה מכניס את כל המחליפים בו זמנית להרכב והם לא מחוברים, המשחק לא נראה טוב והם בעצמם לא נראים טוב".

האזינו לדברים

איוניר המשיך: "בסכנין בכר עוד יצא במזל עם הנקודות, כי מכבי חיפה קיבלה שם מתנה. יחד עם זאת, אני לא חושב שאפשר להיכנס לנעליים של בכר ולשפוט אותו. הם בודקים את המצב של השחקנים ויש להם את ההערכות שלהם. ברק יודע מי צריך מנוחה ומי לא. יש להם מידע על השחקנים. הוא חשב שזה יספיק לנצח את נס ציונה, וכשהוא הבין שזה לא הוא עשה שינויים".

על המחליפים של מכבי חיפה: "השחקנים שמקבלים הזדמנויות מאכזבים, בעיניי בעיקר מאוויס צ'יבוטה. אם צ'יבוטה ישחק בהרכב החזק של מכבי חיפה אז הוא ייראה אחרת אבל במשחק מול נס ציונה, כשאתה רואה שאין לו ביטחון ללכת אחד על אחד על הקו מתי שבא לו, אז זה לא נראה טוב. את רוקאביצה אני לא מאשים, הוא צריך כדורים ולא קיבל כמעט אף מסירה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם שחקניו | מאור אלקסלסי

איוניר הוסיף: "אני חושב שלבכר ולצוות שלו יש את ההחלטות שלהם. נגד באר שבע אף אחד לא קיבל מנוחה, כי ידעו שיקבלו בראש אם כן. בשבת בכר חשב שההרכב שיש לו מספיק ואם לא אז הוא יתקן בחצי השני, וזה מה שקרה. כשהוא חושב שיש לו משחק שהוא יכול לעבור אותו בשלום ושהוא יכול לתקן, הוא ימשיך ככה עד שהוא יראה איפה הוא בליגת האלופות ואז מכבי חיפה תחזור לתפקד כרגיל. הליגה עוד ארוכה, גם אם חיפה תהיה בפיגור של כמה נקודות זה עדיין לא יחרוץ את גורל האליפות. חיפה יודעת שהיא צריכה להביא את עצמה לחודש מרץ כשהיא בשיא שלה, ועד אז הם יצטרכו לתמרן".

האם מכבי חיפה טובה ממכבי תל אביב בשלב זה: "אני לא בטוח שמכבי חיפה טובה יותר כרגע. למכבי תל אביב הייתה מעידה באשדוד, אבל אני חושב שהקרב הוא אמיתי. שנה שעברה זה היה די ברור שחיפה תברח מתישהו. השנה אני רואה את הקרב הזה אמיתי ועד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי