הפסד ראשון באירופה: הפועל באר שבע נכנעה לוויאריאל 2:1

play
שחקן הפועל באר שבע אור דדיה ליד שחקני ויאריאל | דני מרון
שער יפה של חטואל לא הספיק, הפועל באר שבע נכנעה 2:1 לוויאריאל 03:23

מחזיקת הגביע הייתה עדיפה במשך לא מעט דקות, אבל ספגה מרגלי מוראלס (28 בפנדל) ובאנה (67). חטואל השווה זמנית (63) בשער שלא מנע מברדה ושחקניו לסיים משחק לא רע, ללא נקודות

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נכנעה הערב (חמישי) 2:1 לוויאריאל הספרדית במחזור השני בבית ג' של הקונפרנס ליג. מחזיקת הגביע נותרה עם נקודה אחרי שני משחקים ובמחזור הבא, ב-6 באוקטובר, היא תתארח אצל לך פוזנן. חוסה לואיס מוראלס (28 בפנדל) ואלכס באנה הנפלא (67) כבשו לוויאריאל, רותם חטואל השווה זמנית (63). ארנאוט דנג'ומה החמיץ פנדל נוסף לפני הסיום.

ברדה המשיך עם מערך של שלושה בלמים והקבוצה שלו נראתה טוב נגד יריבה שהופיעה עם הרכב משני (10 שינויים בהרכב לעומת משחק הליגה האחרון). שאפי סוליימאנוב ודור מיכה לא היו כשירים ל-90 דקות והתחילו על הספסל, אבל רמזי ספורי ובעיקר יוג'ין אנסה, עשו עבודה טובה, כשהגנאי לא מפסיק להטריד את הגנת ויאריאל ולאיים בבעיטות מחוץ לרחבה. הקבוצה מבירת הנגב הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אבל דווקא ויאריאל כבשה בפנדל – בהזדמנות היחידה של ב-45 הדקות הראשונות.

במחצית השנייה ויאריאל התחילה להגיע למצבים, בין היתר בצל ההליכה של באר שבע קדימה כדי להשיג שוויון. חטואל שוב נכנס כמחליף ושוב מצא את הרשת – אבל בדיוק כמו שקרה לה נגד הפועל תל אביב ביום ראשון, הפועל באר שבע איזנה ל-1:1 וכמה דקות לאחר מכן ספגה את ה-2:1. בניגוד ליום ראשון, הפעם החבורה של ברדה לא הצליחה להשיג מהפך וגם לא להשוות – למרות חילופים התקפיים של המאמן, שבדקות הסיום הימר על כל הקופה. בכל זאת, ויאריאל ולא הפועל תל אביב.

שחקן הפועל באר שבע אור דדיה ליד שחקני ויאריאל
באר שבע סיימה עם מחמאות, אבל בלי נקודות | דני מרון

הרכבים

הפועל באר שבע: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו באריירו, עדן שמיר, רמזי ספורי, יוג'ין אנסה, אסטריט סלמאני.

ויאריאל: פיליפ יורגנסן, אדריאן דה לא פואנטה, עייסא מנדי, חורחה קואנקה, יוהאן מוחיקה, פרנסיס קוקלן, מאנו מורלאנס, אלכס באנה, סמואל צ'וקווזה, ירמי פינו, חוסה לואיס מוראלס.

במשחק המקביל בבית, לך פוזנן ניצחה את אוסטריה וינה 1:4.

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע, ויאריאל