אלמוג בוזגלו חגג עם בנו "הקמע", צפו בשופט שניר לוי מנתח את ההחלטות

play
אלמוג בוזגלו | אודי ציטיאט
השופט שניר לוי מדבר אחרי ה-3:4 של סקציה נס ציונה על הפועל תל אביב, ומדבר על החלטות השיפוט המכריעות 02:21

נס ציונה ניצחה 3:4 את הפועל ת"א במשחק הפכפך, בוזגלו כיכב עם צמד ושני בישולים: "ויתרתי על הצעות גבוהות יותר בשביל לשחק פה". השופט שניר לוי הסביר את ההחלטות המכריעות

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה רשמה היום (שבת) ניצחון ראשון העונה בליגת העל, כשאחרי ארבעה הפסדים השיגה נקודות ראשונות עם 3:4 משוגע על הפועל תל אביב, במשחק שכלל שלושה מהפכים. הפועל ת"א עלתה ל-0:1, סקציה הפכה ל-1:2, הפועל תל אביב הפכה ל-2:3, ובמחצית השנייה אלמוג בוזגלו השלים צמד והוסיף את הבישול השני שלו לקוטליה, והשניים קבעו ניצחון מתוק. "גם במשחקים שבהם הפסדנו נתנו הצגות", אמר המאמן המנצח ניר ברקוביץ', ששחרר שאגה מתוקה עם שריקת הסיום, "ידענו שאם נמשיך ביכולת הזאת, יגיעו גם הנקודות".

מאמן סקציה נס ציונה ניר ברקוביץ'
שיחרר שאגה. ברקוביץ' | אודי ציטיאט
שחקני סקציה נס ציונה לבאן קוטאליה, מוחמד אוסמן
שער ניצחון. קוטליה | אודי ציטיאט

אלמוג בוזגלו, גיבור הניצחון, סיפר שביקש מההנהלה שהבן שלו יהיה מביא הכדורים: "ידענו שאנחנו כן בליגה וחזקים מאוד והיום זה בא לידי ביטוי. ביקשתי שהבן שלי יביא כדורים ואולי הוא יהיה הקמע, ואין מתוק יותר מלחגוג עם הבן שלי ניצחון כזה. אמרתי לשחקנים בהפסקה שננצח, גם כשהיינו בפיגור. הייתה חסרה לנו רגל מסיימת במשחקים קודמים, היה חסר לנו מזל, והיום זה התפוצץ. זה בער בי, אני מאמין בעצמי. אנחנו עדיין צריכים לתת את הדעת על משחק ההגנה, אבל יותר טוב לשפר את היכולת אחרי ניצחונות. ויתרתי על הצעות גבוהות יותר בשביל לשחק פה בליגת העל, מה שלא מובן מאליו עבור אבא לילדים, והגעתי למקום חם, מקום משפחתי, שמשחק התקפי, מה שלא מובן מאליו לקבוצת תחתית, ואני שמח, אבל צריך להמשיך לעבוד".

שחקן סקציה נס ציונה, אלמוג בוזגלו, חוגג עם בנו
חוגג עם הילד. בוזגלו | אודי ציטיאט
שחקן סקציה נס ציונה אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | אודי ציטיאט

שניר לוי, שופט המשחק, התראיין בסיום: "כל שופט אוהב לקבל משחק עם הרבה שערים, והפוקוס הולך לשערים ולא לדברים אחרים, גם אנחנו נהנים מזה, רצים הרבה". על הפנדל שנפסל להפועל תל אביב: "זיהיתי יד משתרעת ומרחיבה את נפח הגוף, שופט המסך קרא לי ואמר שהידיים אנכיות על הרצפה ובמצב טבעי, ולכן היה נכון יותר ללכת עם שופט המסך ולבטל את הפנדל". על השער שנפסל בגלל נבדל ובסוף אושר: "זה אירוע עובדתי, ולא משהו שמצריך ממני להפעיל שיקול דעת". עוד הוסיף: "המטרה שלנו היא לא להיות צודק, אלא לקבל את ההחלטות הנכונות על המגרש".