לם: "הרווחנו את אזולאי, אוחנה וטוומאסי". קלינגר: "לא היה 0:0 מגעיל"

play
מאמין בקבוצה. בני לם | ברני ארדוב
חלוקת נקודות בתום המון החמצות: תיקו בין הפועל חיפה למכבי נתניה 03:04

מאמן מכבי נתניה לאחר עוד משחק ללא שער: "הכדור לא רצה להיכנס". מאמן הפועל חיפה: "הגישה מצוינת, חייבים חיזוק התקפי"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ומכבי נתניה יצאו לפגרת הנבחרות עם משחק רביעי רצוף ללא ניצחון, לאחר שנפרדו הערב (שבת) ב-0:0 רווי מצבים וקורות.

בני לם סיכם משחק שלישי רצוף בו מכבי נתניה לא כבשה: "באנו לנצח. לא אהבתי כל כך את המחצית הראשונה, אבל בחצי השעה האחרונה, אחרי שנכנס טוומאסי, הגענו לאינספור מצבים ושם הכדור היה צריך להיכנס. 0:0 זה לא אני, אני לא בא בשביל זה ומאוכזב עבור האוהדים, אבל הכדור לא רצה להיכנס. הרווחנו היום את אזולאי, אוחנה וטוומאסי, היום הם הגיעו לקבוצה. אחרי שהם נכנסו ראינו את מכבי נתניה שאני רוצה לראות. גיל יצחק וזלאטנוביץ' יודעים לכבוש, שחקני הקישור יודעים, אבל זו תקופה פחות טובה. יש גם ימים כאלה בכדורגל. הרמנו את רף הציפיות בעונה שעברה, אני יודע. אני מאמין בקבוצה הזו ונצא מזה".

החלוץ גיל יצחק: "באנו לנצח, הגענו למצבים שיכולנו לסיים את המשחק ולצאת עם שלוש הנקודות. לצערי זה לא קרה, חושבים קדימה והראש כבר באר שבע. הכדור פחות נכנס עכשיו, זה פוגע בביטחון של הקבוצה, אבל אנחנו ביחד ונבוא חזקים וטובים למשחק הבא. היום לא הגעתי למצבים, אחרים הגיעו. אני מאמין שהכדורים ייכנסו גם לי וגם לחברים, ויחד נצא לדרך חדשה וטובה".

בני לם מאמן מכבי נתניה
מאמין בקבוצה. בני לם | ברני ארדוב

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה: "התיקו משקף, אבל זה לא 0:0 מכוער ומגעיל. היה משחק קצבי. שיחקנו נגד קבוצה שמאוד מורכב לשחק נגדה, היא מנסה ללחוץ בכל מחיר. שיחקנו בנשק שלהם והיו מצבים בשני הצדדים. בסוף זה היה אול-אין, גם אנחנו עברנו לשחק עם שני חלוצים כדי להכריע כי תורג'מן לא היה מספיק כשיר כדי לפתוח. זה משחק שיכול היה להיות מוכרע לכאן או לכאן. אני מבין שיכולנו לצבור יותר נקודות בחמשת המחזורים האלה, אבל הליגה קשה וצפופה. לא קל לקחת נקודות".

על העובדה שהוא יושב על הספסל בגלל המצב הבריאות ומאיר בן מרגי על הקווים: "אני לא רגיל לסיטואציה הזו, זה מאוד קשה לי, אבל אני לא אמור להיות גיבור וצריך לעשות מה שאומרים לי. הצוות מתפקד מצוין, בכל השבוע אנחנו עובדים כרגיל. אנחנו חייבים חיזוק התקפי של שחקן או שניים, אני מקווה שזה יצלח לנו. אנחנו לא קבוצה קלה, לא קל לשחק נגדנו. אנחנו נותנים פייט והשחקנים בגישה מצוינת ונלחמים על כל כדור".

שובל גוזלן הוסיף: "היה משחק מול קבוצה מאוד מסוכנת שלוחצת, ידענו שיהיה משחק מצד לצד. היו הזדמנויות בשני הצדדים, התיקו משקף. ננסה להשתפר לקראת המשחק הבא. הגעתי למצב שלי והיה שם חוסר מזל עם המשקוף. אני מאמין בקבוצה, הפגרה באה לנו טוב ונחזור כמו שצריך".

לאחר פגרת הנבחרות תארח מכבי נתניה את הפועל באר שבע, בעוד הפועל חיפה תצא למשחק חוץ מול עירוני קרית שמונה.