ההקרבה הכלכלית וה"פרישה" של אביו: אלמוג בוזגלו בריאיון

play
אלמוג בוזגלו | אודי ציטיאט
שלושה מהפכים, שבעה שערים: 3:4 לבוזגלו ונס ציונה על הפועל ת"א 05:20

כוכב ה-3:4 של נס ציונה על הפועל תל אביב סיפר ל-103FM: "סוף סוף זה התפוצץ, זו קבוצה שמשחקת התקפי ואני שחקן התקפה שאוהב את החופש"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה השיגה אמש (שבת) נקודות ראשונות העונה, עם 3:4 גדול על הפועל תל אביב. כוכב המשחק היה אלמוג בוזגלו, שאמר היום ל-103FM: "היה משחק מטורף. אפשר להגיד שהגענו לליגה. עד עכשיו הצגנו יכולת די טובה, אבל היה לנו קצת חוסר מזל, חוסר חדות, וסוף סוף זה התפוצץ. הניצחון הגיע לנו, למרות שהיה משחק כמעט ללא הגנות ואנחנו צריכים למצוא את האיזון ולעבוד על זה, לקבל פחות שערים. אבל יותר כייף לתקן אחרי ניצחונות, לא אחרי הפסדים".

באשר לטענה כי כל משחק הוא מלחמה, אמר: "אין ספק. התקציב לא גבוה, והמטרה העיקרית בתחילת העונה להישאר בליגה. כולם מודעים לזה. מה שהביא אותי לפה זה גם המשפחתיות ובעיקר המשחק ההתקפי, שזה לא מובן מאליו. זו קבוצה שמשחקת התקפי ואני שחקן התקפה שאוהב את החופש, זו הייתה אחת המטרות שלי כשהגעתי לפה. סבלנו מהמון חוסר מזל, גם מול אשדוד פסלו לנו שער".

בהמשך, כאשר נשאל כיצד ישיגו את הנקודות, הבהיר בוזגלו כי "קודם כל לשפר את משחק ההגנה שלנו ברמה דחופה, לעבוד על זה באימונים, על כל משחק ההגנה. להבין שאנחנו קבוצת תחתית. זה הדבר הכי חשוב לקבוצה תחתית. נכון שניר דוגל בכדורגל התקפי אבל הגנה מנצחת משחקים. כולם עובדים קשה היום, גם הכוכבים הכי גדולים אתה רואה שהם עובדים מאוד קשה בהגנה. זה הנתון שאנחנו הכי הרבה צריכים לשים עליו את הדעת ולעבוד באימונים, זה מה שיקרה".

שחקן סקציה נס ציונה, אלמוג בוזגלו
דרך חדשה. בוזגלו | אודי ציטיאט

על המעבר לנס ציונה וההקרבה האישית של בוזגלו בעקבות כך, בעיקר בפן הכלכלי, הדגיש: "בשביל משחקים כאלה חזרתי לליגת העל. עובדים, יש לי אישה ברוך השם שעובדת קשה וגם אני בכדורגל רוצה לחזור לרמה שאני יודע, להציג את היכולת שאני יודע וגם להרוויח סכומים יותר גבוהים בשנים הבאות. העונה שחוויתי בבני יהודה זו עונה ממש לא פשוטה, סבלתי בה כמו עשר שנים, ואמרתי שלא משנה כמה אני ארד בסכומים, אני לא יכול להישאר בליגה הזו. רק מי שהיה שם מבין את זה".

בסיום השיחה, שיתף בוזגלו כי משפחתו המוכרת רבות עם הכדורגל הישראלי לא נוכחת במשחקיו: "הם לקחו צעד אחורה מלהגיע לאיצטדיון, אבא שלי, כשמאור פרש הוא פרש יחד איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי