אלחמיד הודה לברקת: "החלטה אנושית נגד הרצון שלה ושל המועדון"

play
חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
מי אם לא הוא: חטואל העניק להפועל באר שבע ניצחון יקר על בני סכנין 02:29

הבלם חשף את הסיבה שבגינה עזב בהשאלה להפועל חיפה: "אחרי לוגאנו קיבלתי בשורה עצובה וביקשתי לעבור לצפון כדי להיות עם אמא שלי ומשפחתי. הפועל באר שבע תמיד ולעד תישאר בלב שלי"

(גודל טקסט)

חאתם עבד אלחמיד הפתיע רבים כאשר בחר לעזוב את הפועל באר שבע בהשאלה לעונה להפועל חיפה. הבלם נעדר ממרבית אימוני מחזיקת גביע המדינה בשבועות האחרונים וגם היה חסר לאליניב ברדה בסגל בחלק מהמשחקים, אבל שעה קלה לאחר שחתם בהפועל חיפה, עסקה שהתאפשרה לאור העובדה שהבעלים אלונה ברקת ויתרה על דמי ההשאלה ואילו יואב כץ הסכים לשלם את מלוא שכרו והפך אותו לאחד משלושת המשתכרים הבולטים בתולדות הפועל חיפה, חשף אלחמיד את הסיבה לכך שביקש לעזוב אך ורק כדי להתגורר בצפון ולהישאר קרוב לבית.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע בחימום
חשף את הסיבה למעבר להפועל חיפה. אלחמידכ | דני מרון

"אני רוצה להודות לאלונה ברקת המדהימה, שבהחלטה אנושית ולמרות שזה נגד הרצון שלה ושל המועדון והצוות המקצועי אפשרה לי להיות ליד אמא שלי בתקופה הקרובה כדי לתמוך בה ולהיות לידה", כתב אלחמיד ולמעשה הסביר מהן הסיבות האישיות שבגינן ביקש לסיים את דרכו בבירת הנגב.

"אחרי המשחק נגד לוגאנו בחוץ, קיבלתי בשורה עצובה וביקשתי לעבור לצפון כדי להיות עם אמא שלי ומשפחתי, ואני שמח שהמועודן נענה לביקשתי. הפועל באר שבע תמיד ולעד תישאר בלב שלי ושל משפחתי. אני ומאחל למועדון ולאוהדים המון רגעים של אושר ושמחה. תודה רבה והמון בהצלחה", הוסיף הבלם שחוזהו במועדון יסתיים רק בתום העונה הבאה, כך שלפחות על הנייר הוא אמור לחזור להפועל באר שבע בקיץ 2023.