גולדהאר: "לכולנו שאיפות לעמוד במטרות שלפנינו, נעשה הכל כדי להשיג זאת"

play
המטרה: להחזיר את האליפות אחרי שנתיים. גולדהאר | יותם רונן
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 25.9 05:40

בעלי מכבי תל אביב פנה אל אוהדי הקבוצה לקראת השנה העברית החדשה ובירך אותם: "אתם מוכיחים בכל עונה ומשחק עד כמה משפחת מכבי היא חזקה, מאוחדת ועוצמתית"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מיטש גולדהאר, איש העסקים הקנדי שרכש את המועדון בקיץ 2009, החל את עונתו ה-13 כבעלי הקבוצה בצורה מוצלחת כשהצהובים נמצאים בראש טבלת ליגת העל עם 13 נקודות, נקודה יותר מהאלופה הנוכחית, מכבי חיפה. לקראת ערב ראש השנה, בירך היום (ראשון) את אוהדי מכבי תל אביב לקראת השנה החדשה ואיחל חג שמח.

"בימים אלו אנחנו חוגגים את תחילתה של שנה עברית חדשה. ימים של התחלות חדשות, אתגרים חדשים ושאיפות לטוב ביותר", אמר גולדהאר, "אתם, אוהדים יקרים, מוכיחים בכל עונה ומשחק עד כמה משפחת מכבי היא משפחה חזקה, מאוחדת ועוצמתית".

הבעלים התייחס למטרות הקבוצה העונה כשבראשן החזרת צלחת האליפות למועדון: "לכולנו שאיפות לעמוד בכל האתגרים והמטרות שלפנינו, וכמו בכל שנה, נעשה את הכל כדי להשיג זאת. בהזדמנות זו, אאחל לכם אוהדי מכבי בפרט ולכל אזרחי ישראל חג שמח, שנה טובה, בריאה ומוצלחת!".

בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר
בירך את אוהדי מכבי תל אביב. מיטש גולדהאר | אתר רשמי, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

מוליכת הטבלה תשוב מפגרת הנבחרות למשחק העונה הראשון באצטדיון סמי עופר מול האלופה, מכבי חיפה, ב-2.10, כששבוע לאחר מכן תארח את הדרבי הראשון של העונה מול הפועל תל אביב.