ברדה: "אדריאן פאון? כשהובאן ממליץ לי על שחקן אני עוצם עיניים ומביא"

play
בונה על דחיפת הקהל. אליניב ברדה | לירון מולדובן
תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 29.9 05:45

הפועל באר שבע ערכה מסע"ת לקראת מכבי נתניה (ש', 20:00, ספורט2), המאמן התייחס לשחקן הרכש וגם לפצועים: "ויטור ערך אימון חלקי, אבו עביד אימון מלא"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי פגרת הנבחרות הקצרה ואחרי שחלק משחקניה שיחקו נגד אלבניה וגם מלטה, הפועל באר שבע חזרה להתאמן לקראת חזרת הליגה ומשחק החוץ הקשה נגד מכבי נתניה בשבת (20:00, ספורט2). הקבוצה ערכה מסע"ת שבה המאמן אליניב ברדה ענה על השאלות הבוערות, התייחס לשחקנים הפצועים שלו, כולל מיגל ויטור שנפצע במדי הנבחרת וגם דיבר על היריבה בשבת ועל שחקן הרכש אדריאן פאון.

"יש לנו עוד אימון אחד מחר שבו נגבש את הסגל הסופי לקראת המשחק. חיברנו בשלושה וחצי שבועות תשעה משחקים שזה מאוד אינטנסיבי", אמר ברדה, "יודעים שעומד לפנינו חודש דומה, אבל הסגל שעומד לרשותנו יכול לעמוד בלחצים האלו. איבדנו נקודות מאוד חשובות ואנחנו חייבים לגשר על הפער הזה. יש לנו סגל טוב, מגוון ולכל שחקן יש מחליף".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה
"רוצים לסגור את הפערים". אליניב ברדה מתכון לנתניה | לירון מולדובן

על המפגש מול מכבי נתניה: "נבוא למשחק הזה כמו שאנחנו באים לכל משחק מתחילת העונה. מאוד מכבדים את נתניה ומנסים להתרכז בעצמנו".

על כך ששחקני באר שבע שיחקו גם במשחק הנבחרת מול מלטה: "אני דווקא מרוצה מזה. זו גאווה גדולה ללבוש את החולצה של נבחרת ישראל ומבחינתי שיהיו לנו כמה שיותר נציגים. עם העומס נתמודד כמו שצריך. אני מתואם עם יוסי (בניון) ואלון (חזן).

על השחקנים הפצועים: "מיגל ויטור עשה אימון חלקי, אבו עביד עשה אימון מלא. לגבי רמזי ספורי, יש נזק שרירי. אני לא יודע מתי הוא יעמוד לרשותנו".

על ההחתמה של אדריאן פאון: "עקבנו אחרי פאון זמן רב, רצינו אותו ולא היתה אפשרות. אובידיו הובאן עזר להביא אותו, וכשהובאן ממליץ – אני עוצם עיניים ומביא. החלון נסגר בצורה אופטימית, הסגל הוא טוב מאוד ואיתו נצטרך לרוץ ולהגשים את המטרות שלנו"

אדריאן פאון הפועל באר שבע
הובא בהמלצת הובאן. פאון | אתר רשמי, הפועל באר שבע

אור דדיה, המגן שרשם בכורה בנבחרת ישראל מול מלטה, אמר: "זה מרגש מאוד, כילד חלמתי על זה. הייתה אווירה מאוד טובה. אני אחד שלא היה בנבחרות הצעירות, אתה חוטף שוק בהתחלה. אבל ברגע שאתה עושה את ההופעה הראשונה הכול משתחרר".

על המפגש מול נתניה: "אין ספק שמדובר ביריבה מאוד איכותית. יריבה טובה ואגרסיבית. אנחנו לומדים אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי