דוידוביץ' טוען ש"חיפה של היום טובה משלנו", ובוחר את שני המצטיינים שלה

play
מאמן השוערים של הפועל תל אביב, ניר דוידוביץ' | ברני ארדוב
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.10 05:40

שוער מכבי חיפה לשעבר התראיין באיטליה, הזהיר את יובנטוס משני השחקנים הכי בולטים של האלופה ובטוח: יהיה ליובה לא קל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שוער מכבי חיפה לשעבר, ניר דוידוביץ', התראיין לאתר של העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו וסיפר על האלופה הישראלית לקראת המשחק שלה בחוץ נגד יובנטוס ביום רביעי.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה במשחק הפרישה
תקופה אחרת. דוידוביץ' | אדריאן הרבשטיין

"מכבי חיפה היא אחד משני המועדונים הכי חשובים בישראל", אמר דוידוביץ', "תמיד היו לה שחקנים מהטובים בליגה ובניגוד לתל אביב, בחיפה הכדורגל מרוכז סביב קבוצה אחת בלבד. זו קבוצה פופולרית שלכל משחק שלה מגיעים כ-25 אלף אוהדים, שיוצרים אווירה מיוחדת".

ניר דוידוביץ' מאמן השוערים של הפועל תל אביב
"אם יובנטוס לא עולה ליתרון בחצי השעה הראשונה, המשחק יהיה פתוח והתוצאה תוכל ללכת לכאן ולכאן, עד הרגע האחרון" | אריאל שלום

דוידוביץ', שהיום משמש כמאמן השוערים של הפועל תל אביב, נזכר במפגשים עם יובנטוס בליגת האלופות ב-2009, אז עוד עמד בשער של מכבי חיפה. "אני מתרגש כשאני נזכר. ליובה היו שחקנים מעולים, אני זוכר בעיקר את קייליני. וכמובן שיש את המודל שלי לחיקוי, ג'אנלואיג'י בופון. כשוער, לא האמנתי שאני עומד מולו – זה היה חלום. כל כך אהבתי אותו, עד שכשהוא עזב את יובנטוס, הפסקתי לעקוב אחריה ולבדוק את התוצאות שלה".

דוידוביץ' טוען: "הקבוצה של מכבי חיפה חזקה יותר מזו שהייתה בעבר. אבל מעל לכל, זאת קבוצה שמתפתחת וצומחת, עם הרבה שחקנים צעירים והרבה שחקנים ותיקים ומנוסים. הבולטים הם ללא ספק צ'רי ופיירו. פיירו הוא שחקן שתמיד, בצורה כזו או אחרת, מייצר בעיות להגנה של היריב. וצ'רי… זה פשוט קסם. יש בו משהו מיוחד. אני בטוח שאם יובנטוס לא עולה ליתרון בחצי השעה הראשונה, המשחק יהיה פתוח והתוצאה תוכל ללכת לכאן ולכאן, עד הרגע האחרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי