ג'אבר ישוב לאחר פגרת המונדיאל, שחר: "הבאנו כבוד לכדורגל הישראלי"

play
מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה | לירון מולדובן
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 12.10 04:29

הקשר הפצוע יעבור שיקום הדרגתי לפני חזרה לאימונים מלאים. נשיא מכבי חיפה לאחר ה-0:2 על יובנטוס: "זה נותן מרץ לקברניטי המועדון להמשיך הלאה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עדיין באופוריה, אחרי שאתמול (שלישי) רשמה את אחד הניצחונות הכי גדולים בתולדות המועדון ובהיסטוריה של הכדורגל הישראלי עם 0:2 על יובנטוס. מדובר בניצחון השלישי של הירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות, והראשון מאז ה-0:3 המיתולוגי על מנצ'סטר יונייטד לפני 20 שנה.

מי שהיה חלק מהמועדון גם אז וגם היום הוא כמובן הבעלים והנשיא, יעקב שחר, שפרסם היום הודעה בעקבות הניצחון על הגברת הזקנה: "בבוקר שאחרי המופע הנפלא אני מרגיש חובה נעימה להודות לכל מי שלקח חלק באירוע המשמח. אתחיל בצוות המאמנים ובשחקנים, שעשו ויישמו את תכנית המשחק ללא דופי".

"אמשיך בעובדי המועדון, שטרחו לארגן אירוע שזכה לציון גבוה מאוד מנציגי אופ"א, ואסיים במחמאה לקהל האוהדים המסור שלנו ועל ההצגה המרשימה לפני, תוך כדי ואחרי המשחק. תמכתם בשחקנים ללא הפסק והוכחתם שאפשר לעשות זאת בצורה עניינית וספורטיבית".

"המשחק, הניצחון והתפאורה מסביב הוסיפו הרבה כבוד למועדון שלנו ולכדורגל הישראלי, ונתנו לנו, קברניטי המועדון, הרבה מרץ להמשיך הלאה".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה
יענקל'ה שחר | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה עדכנה בשעות הערב כי הקשר מחמוד ג'אבר, שנפצע במשחק אלוף האלופים מול הפועל באר שבע ולא שיחק כשלושה חודשים, עבר בדיקת MRI ויתחיל באופן מיידי שיקום פיזיותרפי הדרגתי ומבוקר. המטרה היא שיוכל לחזור לאימונים מלאים לאחר פגרת המונדיאל, בעוד כחודשיים.

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל גזר היום עונש של 20,000 שקל על מכבי חיפה בגלל התפרעות אוהדים, ועקץ בגזר הדין: " כשהועמדה הנאשמת לדין בגין בין היתר השלכות חפצים במהלך משחקי הקבוצה באירופה , נקנסה הנאשמת בסכומים גבוהים בעשרות ובאלפי מונים מן העונשים אלף יורו בגין מעשיי אוהדיה, זאת הנהוגים כאן (כך על פי פרסומים נקנסה הנאשמת לאחרונה בסכום של 53 אלף יורו לאחר מכן מצאו לנכון העומדים -כחלק מסכומים נכבדים נוספים ששולמו על ידה עד כה).

לא זאת אף זאת בראשה של הנאשמת לצאת בקול קורא לאוהדים לחדול מן המעשים (מבלי להשמיע קול כנגד פסיקות אופ"א) וראו זה פלא, אותה קריאה והידברות נפלה על אוזניים כרויות ובמשחק שנערך אתמול נגד יובנטוס, עם אצטדיון מלא לחלוטין, ועם תצוגת עידוד מדהימה לא הושלך דבר, לא הודלקו אבוקות ולא נעשה כל מעשה פורענות זה או אחר. האירופאית והמקומית- יהא -נדמה כי בזירה המקומית, הגישה הינה אחרת וחבל. ראוי היה כי בין שתי הזירות שיוויון וראשי המועדון אשר רואים לנכון לצאת בקול קורא כנגד מעשים אלו של אוהדיהם באירופה, ימצאו לנכון לעשות זאת אף בזירה המקומית, במקום לצאת במילים כנגד בית דין זה ופסיקותיו, כפי שקורה מידי פעם".