דראפיץ': "עם השמות שיש כאן, הפועל תל אביב צריכה להיות במקום אחר"

play
מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ' | אתר רשמי, צילום מסך
התפוצצות: גלוך, זהבי ויובאנוביץ' קבעו 0:3 למכבי על הפועל בדרבי התל אבי 04:20

מאמן האדומים מקווה שגוטליב וקונטה יהיו כשירים לבני ריינה בשבת (17:30, ספורט4): "לפעמים מפתיעים שחקנים שאתה לא מצפה מהם. אנחנו שווים יותר ואופטימיים לגבי העתיד"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה אתמול (רביעי) לאימונים לאחר הדרבי ולקראת המשחק נגד מכבי בני ריינה בשבת (17:30, ספורט4). עדיין לא ברורה כשירותם של אדי גוטליב ואנטואן קונטה, כאשר בצוות המקצועי מקווים שלפחות אחד מהשניים יהיה כשיר. פאבלו גונזלס לא התאמן אתמול והמאמן סלובודן דראפיץ' ימשיך לסבול מסגל חסר, כשרשימת הנעדרים תכלול את קייס גאנם.

המאמן ערך לשחקניו אסיפת וידאו על הדרבי, בה פירגן על העמידה במרכז השדה ובהגנה ועל היציאה למעברים לאורך 70 דקות, אך גם הוסיף: "חייבים לעשות פחות טעויות, הרחקה לא נכונה, עמידה לא נכונה מול שחקן, איבודי כדור באיזורים מסוכנים, אלה הדברים שעולים לנו בגולים ובמצבים ליריב".

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'
היה מרוצה מ-70 הדקות הראשונות בדרבי. דראפיץ' | קובי אליהו

במסיבת העיתונאים לקראת בני ריינה, המאמן התייחס להפסד מול מכבי תל אביב: "התחושות לא נעימות, צריך לראות איך קיבלנו גולים ולמה הפסדנו. עד דקה שבעים ומשהו עמדנו בכבוד ושיחקנו כדורגל לא רע. אנחנו רוצים לשחק הרבה יותר טוב, מחפשים את ההרכב המתאים, זה שיש פצועים לא עוזר לנו. אנחנו צריכים לחפש נקודות נגד ריינה. אני מאמין שעד הדרבי הבא נהיה קבוצה הרבה יותר יציבה, חזקה וטובה. זו לא ליגה של דרבים. יש עוד הרבה קבוצות ושם אנחנו צריכים להיות טובים".

"הפצועים? ניתן הזדמנות לשחקנים אחרים לשחק, מה שיפה בכדורגל זה שלפעמים מפתיעים שחקנים שאתה לא מצפה מהם", טען דראפיץ' בהתייחס למשחק הקרוב, ""אני נמצא פה מהבוקר עד הערב ומביא את כל כולי למען הפועל תל אביב. יש פה חבורת צעירים שנקלעו לסיטואציה לא נעימה, הם עובדים מאוד קשה וכשאני מסתכל על השמות שיש פה, הקבוצה צריכה להיות במקום אחר. אנחנו אופטימיים לגבי העתיד. מי שיעבוד קשה, יקבל הזדמנות. אני מרגיש שאנחנו שווים יותר ממה שאנחנו מציגים כרגע. אנחנו מתמודדים עם הרבה דברים, אבל אני מאמין שנהיה חזקים יותר".

על האירועים ביציע בדרבי: "כשלא הייתי בהפועל, תמיד קינאתי שלא הייתי יכול לשחק תחת הקהל הזה. אני מקווה שניתן להם סיבות לשמוח".

המגן יהב גורפינקל הוסיף: "לי אישית היה משחק טוב בדרבי, אבל לצערי הפסדנו. אני נהנה לשחק מול קהל גדול, זה טבעי שיש מאיתנו ציפיות כי זה מועדון גדול. כרגע המציאות לא טובה, אנחנו צריכים נקודות כמה שיותר מהר. שמחתי לחתום כאן אחרי תקופה בחו"ל שהרגשתי קצת לבד. חזרתי עם ציפיות ואני חושב שאפשר לממש אותן פה".

אדי גוטליב, הפועל תל אביב
הפועל תל אביב מקווה שיהיה כשיר. גוטליב | אודי ציטיאט

דראפיץ' עדיין לא תירגל הרכב לשבת, אך לא מן הנמנע שיפתח בשיטת יהלום עם ניב זריהן כאחד משני שחקני ההתקפה. בצוות המקצועי הייתה שביעות רצון מרומארטו בדרבי והוא אמור להמשיך ולקבל קרדיט.

הלחץ במועדון לא נותן שקט לשחקנים, שאמרו: "אוי ואבוי אם לא נביא נקודות נגד ריינה, אנחנו מסובכים בתחתית, צריכים להביא נקודות ולברוח מהאיזור הזה לפני שיהיה מאוחר".