עדיין ללא ניצחון בקונפרנס ליג: 1:1 להפועל באר שבע מול לך פוזנן

play
למרות השער, המקום השני מתרחק. תומר חמד | דני מרון
חמד סידר יתרון, אך הפועל באר שבע השיגה רק נקודה מול לך פוזנן 02:59

האדומים פספסו הזדמנות לתפוס את המקום השני בבית ג' ולעשות צעד חשוב לעבר השלב הבא. חמד כבש בפנדל בדקה התשיעית, אבל שימצ'אק איזן (44) והפולנים עדיין מחזיקים בכרטיס. ויאריאל עלתה ישירות לשמינית הגמר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון אחרי ארבעה מחזורים בבית ג' של הקונפרנס ליג. מחזיקת הגביע אירחה הערב (חמישי) באצטדיון טרנר את לך פוזנן לקרב ישיר על המקום השני והובילה מפנדל של תומר חמד, אבל הסתפקה ב-1:1 שהותיר אותה במקום השלישי ובמרחק שתי נקודות מאלופת פולין שבמצב הנוכחי מעפילה לשלב הנוקאאוט. את ניצחון הבכורה תנסה באר שבע להשיג בעוד שבועיים בספרד, שם תתארח אצל ויאריאל המושלמת שתהיה נינוחה מתמיד לאחר שכבר הבטיחה את ראשות הבית ואת הכרטיס האוטומטי לשמינית הגמר.

בעולם החמיאו לאוהדי באר שבע על התפאורה

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים, תומר חמד
למרות השער, המקום השני מתרחק. תומר חמד | דני מרון

אליניב ברדה החזיר להרכב את איאד אבו עביד, שי אליאס, רותם חטואל ותומר חמד שלא פתחו ב-2:2 מול הפועל חיפה בליגה. שניים מהשבים גם הובילו לשער: אליאס עט על כדור אבוד ברחבה וסחט פנדל מז'ואל פריירה, וחמד בעט פנימה מהנקודה הלבנה בדקה התשיעית. החלוץ יכול היה להשלים צמד בדקה ה-37, אבל נגח למשקוף ואז החל לחץ מאסיבי של הפולנים, שהבשיל כאשר פיליפ שימצ'אק הקדים את איתן טיבי ומצא את הרשת דקה לפני סיום המחצית.

על הספסל של באר שבע ישבו חמישה שחקני נוער ולברדה לא היו יותר מדי אופציות לאור החיסורים הרבים, אבל הוא בכל זאת שלח את כל הכלים ההתקפיים כדי להשוות. מצבים יוצאי דופן לא היו והקהל המקומי שנתן תצוגה נהדרת קיווה אולי לרגע דרמטי תוצרת הלדר לופס בתוספת הזמן, אך גם הכדור שלו החטיא את המסגרת. הפולנים היו מרוצים מהתוצאה שהשאירה אותם תלויים אך ורק בעצמם.

המשחקים שנותרו

27 באוקטובר:

ויאריאל – הפועל באר שבע
אוסטריה וינה – לך פוזנן

3 בנובמבר:

הפועל באר שבע – אוסטריה וינה
לך פוזנן – ויאריאל