אוהדי מכבי חיפה שהשליכו כדור וחפצים הורחקו, המכירה לפ.ס.ז' נפתחה

play
| אתר רשמי, משטרת ישראל
אוהדי מכבי חיפה שהשליכו כדור וחפצים הורחקו, המכירה לפ.ס.ז' נפתחה 03:28

הירוקים שללו מנויים לארבעה שזרקו חפצים לעבר לבקוביץ' מחדרה והגישו נגדם תלונה במשטרה, שאיתרה את האוהד שהשליך כדור במהלך הפנדל של חדרה. כ-1,500 כרטיסים למשחק בצרפת ייצאו למכירה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שרשמה את רגע השיא שלה בעונה האירופית עם 0:2 בלתי נשכח על יובנטוס, מכבי חיפה תצא בשלישי הבא למשחק החוץ האחרון שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות – כאשר תפגוש את סוללת הכוכבים של פריז סן ז'רמן בבירת צרפת במסגרת המחזור החמישי.

את הימים האחרונים ליוותה סאגת הכרטיסים למשחק עבור האוהדים הירוקים, זאת לאחר שרשויות הביטחון בצרפת, שתחילה לא אפשרו מכירת כרטיסים, הסכימו להקצות כ-1,500 מקומות בלבד לבאים מישראל.

הסחבת אל מול הרשויות בצרפת הובילה לעיכוב בפתיחת מכירת הכרטיסים, אך אלופת ישראל הודיעה כי מחירת 1,500 הכרטיסים תחל היום (שלישי) בשעה 14:00.

בשלב הראשון יוכלו לרכוש כרטיסים רק למנויי חוץ, כאשר המכירה הזו תסתיים מחר ב-10:00 בבוקר. לאחר מכן, אם יישארו כרטיסים, בשלב השני תיפתח המכירה למנויים עם ותק של שלוש עונות לפחות אשר הינם חברי "גרין פלוס" של המועדון.

האוהדים החיפאים קיבלו את יציעים 101-102 במפלס התחתון ואת 301-302 במפלס העליון בפארק דה פראנס, אך הדגישו כי הגישו מכתב תלונה לאופ"א בעניין המגבלה על הכרטיסים שהוקצו להם, מתוך תקווה שיוכלו לאפשר לאוהדים נוספים לתמוך ביציעים בעיר האורות.

אוהדי מכבי חיפה
רק 1,500 יגיעו לפריז? אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
אוהד מכבי חיפה שהשליך למגרש כדור במהלך המשחק מול חדרה
| אתר רשמי, משטרת ישראל

בעניין אחר, המועדון פרסם התייחסות רשמית לאירועי המשחק אמש נגד הפועל חדרה, במהלכם נזרקו חפצים לעבר שוער היריבה רובי לבקוביץ' וכדור הושלך לעבר השער כאשר מנשה זלקה בעט את הפנדל המוחמץ עמוק בתוך תוספת הזמן.

ארבעה אוהדים נתפסו במהלך האירועי ונגדם הוגשה תלונה במשטרה, ובמקביל נשלח אליהם מכתב אשר מודיע על ביטול המנוי לאלתר ועל האופציה לרכוש כרטיסים למשחקי הקבוצה בעתיד.

אוהד מכבי חיפה השליך כדור לכיוון המגרש אתמול באיצטדיון סמי עופר במהלך משחק בין הקבוצות מכבי חיפה והפועל חדרה: המשטרה איתרה את החשוד במעשה

בנובף, המשטרה אישרה שאיתרה את האוהד שבזמן בעיטת הפנדל של הפועל חדרה בתוספת הזמן השליך כדור לעבר המגרש, אשר פגע ברשת של השער. הוא עוכב לחקירה, ובסיומה הורחק החשוד תושב חיפה בן 24 ממגרשי הכדורגל למשך 60 יום.