אודליה פרידמן התפטרה מהפועל תל אביב: "האיומים הם חציית קו אדום"

play
מנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.10 05:17

המנכ"לית עוזבת אחרי כשנתיים במתחם חודורוב: "עקב אירועי הדרבי האחרונים החלטתי שזה הזמן הנכון להיפרד. הגיעו למפתן ביתי ופגעו במשפחתי ובתחושת הביטחון שלה". גם יחסיה עם הבעלים ותנאיה במועדון הובילו להחלטה הדרמטית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אודליה פרידמן עוזבת את הפועל תל אביב. פרידמן שמונתה לתפקיד המנכ"לית בנובמבר 2020, עוזבת אחרי כשנתיים קשות. אחת הסיבות העיקריות להתפטרות היא הלחצים הכבדים ואיומי האוהדים שהגיעו עד לפתח ביתה במקרים מסוימים. אתמול פרידמן אמרה לכאורה בבית הדין המשמעתי כי מדובר ב"אוהדים שמתנהגים כמו ארגון פשע" ומאז שוב ספגה איומים שהתווספו למספר אירועים קשים שעברה בשנה האחרונה.

מעבר לענין הקהל, יחסים בין פרידמן לבעלים לא היו "חמים'" לאורך תקופה ארוכה והיא חשה לא מוערכת ושלא זכתה לקרדיט הראוי לה, גם מבחינה כלכלית, על אף כל התרומה שלה למועדון. בנוסף, בלא מעט נקודות נרשמו מחלוקת בנושא התנהלות תקשורתית של המועדון, תדמית ודרך עבודה, אירועים שהקלו על פרידמן בקבלת ההחלטה.

מנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן
סוף עגום לשנתיים מאתגרות. פרידמן | קובי אליהו

פרידמן פרסמה הודעה ובה כתבה: "לצערי הרב, החלטתי לעזוב את תפקידי כמנכ"לית מועדון הכדורגל הפועל תל אביב. מזה זמן רב אני שוקלת את המשך דרכי, כשהגיעו למפתן ביתי ופגעו במשפחתי ובתחושת הביטחון שלה. 

"עקב אירועי הדרבי האחרונים והמקרים בדיון האחרון, החלטתי שזה הזמן הנכון להיפרד, לאחר שנתיים בתפקיד. חוסר היכולת לטפל באלימות, הכדורגל לתחושתי איבד את הזהות והספורטיביות. כשאני מקבלת איומים, זו כבר חציית קו אדום מבחינתי.

"בעלי המועדון ניסו לשכנע אותי להישאר, אך החלטתי היא סופית ואינה ניתנת לשינוי. אני מודה לאוהדי הפועל תל אביב, לבעלים, לעובדים, לצוותים המקצועיים ולשחקנים שבאתי איתם במגע. אתייחס בהרחבה לנושא במועד מאוחר יותר".

פרידמן שבעבר שימשה כמנכ"לית תיאטרון הבימה, חוותה התקפות אישיות שהגיעו לשיאן כשאוהדים שנסעו לידה בדרך למשחק בנתניה, ניסו להוריד אותה מהכביש לפני כמה שבועות.

לאורך החודשים האחרונים מחאת האוהדים נגד ההנהלה בראשות האחים ניסנוב, הגיעה גם לביתה כשפוזרו חתיכות עוף ליד הכניסה. באחד המקרים, כמה עשרות אוהדים טעו בכתובת והגיעו לביתה של אישה אחרת בשם אודליה פרידמן. אחריה שיחה עם בעלה, הם התנצלו ועזבו את המקום.