לחץ על יואב כץ לפטר את קלינגר מהפועל חיפה: "מאוכזב, לא יכול להבטיח לו כלום"

play
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר | מאור אלקסלסי
האחרון של קלינגר? הפועל חיפה הפסידה בבית לסקציה נס ציונה 05:37

אחרי ההפסד הכואב לנס ציונה הלחץ במועדון גובר, רוני לוי, בלבול ורפואה מועמדים. קלינגר: "הקהל לא שכח לי את העזיבה מלפני שלוש שנים". קפילוטו פונה לבית חולים אחרי שפרק את הכתף

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה נמצאת בלחץ גדול: אחרי ההתבזות באשדוד ופתיחת העונה הרעה, היום (שבת) הפסידה הקבוצה 1:0 לסקציה נס ציונה מהתחתית, ורשמה משחק שמיני רצוף בלי ניצחון. בעקבות המפלות, גובר הלחץ על הבעלים יואב כץ לפטר את ניר קלינגר, כאשר מספר מועמדים להחליף את קלינגר כבר מוזכרים: רוני לוי, קובי רפואה ומרקו בלבול.

עוד לפני המשחק נרשם עימות מילולי בין אחד האוהדים לדור מלול. האוהד קרא למגן במהלך החימום לעלות ליציע כי "שם מקומו". לקראת הירידה של השחקנים בחזרה לחדר ההלבשה, התקרב האוהד ליציע והחליף דברים עם השחקן, כאשר גל אראל הקפטן הגיע למקום והפריד בין הצדדים.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר
עוד מפלה. קלינגר | מאור אלקסלסי

יואב כץ: "מאכזב מאוד, לא קיוויתי לראות את זה היום. כדי לשנות צריך לעכל את הכל ולהמשיך קדימה. תהיה לנו קבוצה מצוינת ואנחנו נהיה בפלייאוף העליון. זה מאוד מאכזב. נצטרך לחשוב מה עושים. הרבה דברים לא עבדו, נתקן. הדיווח שאנחנו מחפשים מאמן אחר זה לא נכון. אני מאמין שקלינגר יכול להוציא אותנו מהמצב הזה, זה לא יהיה קל אבל נצליח. הפועל חיפה תתגבר על כל המשברים, תמיד ידענו למצוא את הפתרונות.

"העניין הרפואי של קלינגר זה בינו ובין הרופא שלו. מקצוע המאמן הוא קשה ותובעני, במיוחד במדינה כמו ישראל שהתקשורת היא מאוד תובענית. אני מושפע רק מאיך צריך לעשות את הדברים. מה שאנשים אומרים ומביעים את דעתם זה מציג תסכול וגם אני כך. לא יכול להבטיח כלום לגבי קלינגר".

ניר קלינגר: "כמו שאני נראה ככה אני מרגיש. אני מאוד מאוכזב. אין הרבה מה להגיד. משחק שהיה בשליטתנו, לא תרגמנו לגולים ובהתקפה מתפרצת אחת. זה לא הפתיע אותי, לא היינו צריכים לפרק את המשחק, זה היה משחק פינפונג. שחקנים רצו לנצח והפקירו עמדות. אם היינו שומרים עם מבנה יותר מסודר היינו מנצחים. שלטנו והגענו ליותר מצבים. אין מה להגיד ומבין את המצב ומקווה שיהיה טוב.

"אנרגיות שליליות זה לא מהיום, זה מהמחזור השני. ניצחנו את הפועל בהתחלה, עם התיקו בריינה כל הקהל צעק לי להתפטר. אם זאת האנרגיה אז חבל. מקווה שיהיה טוב.

"אני לא רוצה לענות על שאלות בנוגע אליי, אין לי הרבה מה להגיד אחרי משחק כזה. מאוד מאכזב אותי הצורה שבה זה משפיע על השחקנים וזה כואב לי מאוד. פעולות שהיו עושים בקלות שחקנים שלקחו פה אליפויות והגיעו להישגים בקריירה, זה מצביע על חוסר ביטחון – יותר של השחקנים ופחות אני.

"זה כואב להגיד את זה אבל כנראה שהעזיבה שלי לפני שלוש שנים לא נשכחה על ידי הקהל, אבל זה המצב, אני בטח לא אאשים את השחקנים. כולנו ביחד באותה סירה. כמו שאני חזרתי במהלך הראיון הזה, אני מקווה שהכל יהיה בסדר וכל מי שצריך להיות מרוצה יהיה מרוצה".

ניסו קפילוטו הפועל חיפה פצוע
נפצע כבר בתחילת המשחק. קפילוטו | מאור אלקסלסי

גם לאחר שהתחיל המשחק נמשכו הצרות, או יותר נכון חוסר המזל של הקבוצה מהכרמל. ניסו קפילוטו פונה לבית חולים רמב"ם לאחר שפרק את כתפו. הבלם נאנק מכאבים במשך כמה דקות אחרי נחיתה לא טובה על כר הדשא והוחלף על ידי סוטיריו. קפילוטו יעבור בדיקות מקיפות בביה"ח, אך מן הסתם ייעדר תקופה ארוכה.