מכבי נתניה הקדישה את הניצחון לבני לם: "עברו עליו ימים לא קלים"

play
שחקני מכבי נתניה רצים לחגוג עם בני לם | ברני ארדוב
בדקה ה-96: נתניה גברה על בני ריינה וניצחה לראשונה מאז מחזור הפתיחה 05:53

בקבוצה שמחו עבור המאמן ששחרר לחץ אחרי הניצחון הדרמטי על ריינה ש"הרגיש כמו לידה". הארטהרץ שעומד למבחן לקראת ינואר סחט מחמאות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

המון לחץ השתחרר אתמול (שבת) במכבי נתניה בעקבות הניצחון הדרמטי 1:2 על בני ריינה, שהושג עמוק בתוך תוספת הזמן. נתניה קטעה רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון ומספיק היה לראות את החיבוקים של שחקני הקבוצה עם המאמן בני לם מיד עם שריקת הסיום, כדי להבין כמה התקופה הזאת הייתה קשה עבורם.

בקבוצה הקדישו את הניצחון לבני לם וסיפרו על שבוע מאוד קשה שעבר על המאמן. "עברו על בני ימים לא קלים", סיפר גורם בנתניה. "בני מחובר למועדון, מחובר לשחקנים ומאוד מחובר לאוהדים ולכן כואב לו על המצב שלנו העונה. הוא לקח ללב את סדרת המשחקים האחרונה ואנחנו מאוד שמחים בשבילו על הניצחון הזה".

בזכות שלוש הנקודות, השתחררה נתניה מהמקום האחרון בטבלה. בשבת יתארחו היהלומים אצל הפועל חדרה, ובצוות המקצועי הדגישו כבר אמש את חשיבות המשחק הקרוב, על מנת לייצר רצף של תוצאות טובות במשחקים שעוד נותרו עד פגרת המונדיאל.

"זה היה ניצחון קשה, לקח הרבה זמן עד שזה הגיע, ממש כמו לידה", אמרו בקבוצה בסיום. "אבל כמה שזה היה קשה, זה מתוק מדבש. כשאתה מגיע מהמקום האחרון יש לך משקולת ענקית על הגב, אז שום דבר לא מעניין חוץ מהנקודות. זה לא היה משחק איכותי שלנו, אבל במצב שלנו צריך לנצח בכוח, לא משנה איך. אנחנו רוצים להשיג את אותו הדבר גם מול חדרה".

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם בני לם
הצהרת אמון. שחקני נתניה חוגגים עם לם | ברני ארדוב

לירן רוטמן, כובש שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-96, קיבל המון מחמאות על היכולת אותה הציג בדקות בהן שיחק כמחליף. גם בוריס אנו ועדן קארצב, כובש השער הראשון, קיבלו הרבה מילים טובות על היכולת שהציגו.

בלי קשר לתוצאות הקרובות, בנתניה כבר התקבלה החלטה להתחזק בצורה משמעותית בחלון ההעברות של חודש ינואר. בצוות המקצועי כבר מחפשים שחקנים בעיקר לחלק ההתקפי, וכבר עתה ברור שאריך ברקו שאיכזב מאוד עד כה, ישוחרר ובמקומו ינסו לצרף שחקן כנף זר חדש. בנתניה מחפשים בין שניים-שלושה שחקנים לחיזוק החלק הקדמי וברור שבמקביל יהיו גם שחרורים מהסגל הקיים.

מי שחזר אתמול להרכב ונראה לא רע, הוא המגן הגרמני פלוריאן הארטהרץ, שלא הטביע את חותמו עד כה ואם לא יחול שיפור משמעותי ביכולתו בשלושת המשחקים הקרובים, גם הוא מועמד לשחרור. הארטהרץ קיבל מחמאות על יכולתו אמש בעיקר על תרומתו ההתקפית ובקבוצה מצפים לשיפור היכולת ההגנתית שלו, שלא באה לידי ביטוי עד כה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי