האולטראס של מכבי חיפה נוטים להחרים את המשחק אצל בית"ר ירושלים

play
אוהדי מכבי חיפה | לילך וייס רוזנברג
עדיין מושלמת בבית: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד 03:12

האוהדים שוקלים להמשיך במחאה על אלימות המשטרה המקומית, בקבוצה חוששים: "זוכרים את התבוסה 3:0 להפועל ירושלים לאחר ההחרמה של אוהדים רבים. מקווים שהקהל שלנו יגיע". בכר מתלבט בנוגע להגנה נגד בנפיקה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור ביום ראשון הבא לאצטדיון טדי, וארגוני האוהדים שלה נוטים להחרים גם הפעם משחק בירושלים, במקרה זה נגד בית"ר. כזכור, האולטראס ומרבית המנויים לא הגיעו לעודד במשחק מול הפועל ירושלים בחודש שעבר, וזאת כמחאה על האלימות המשטרתית בה לטענתם הם נתקלים בכל משחק בטדי. רוב הקהל הירוק שהגיע למשחק נגד הפועל ירושלים הורכב מאוהדים שלא מחזיקים במנוי.

במועדון טרם קיבלו מסר מהאולטראס לגבי הכוונה להחרים את המפגש עם בית"ר, והחלטה סופית תתקבל על ידי ראשי הארגונים בימים הקרובים, כאשר הנטייה היא כאמור להמשיך במחאת נגד משטרת ירושלים.

בצוות המקצועי ובקרב השחקנים הביעו חשש מההחלטה של האוהדים. "אנחנו זוכרים את תבוסת ה-3:0 בטדי מול הפועל ירושלים לאחר ההחרמה של אוהדים רבים", אמר גורם במועדון, "לאוהדים יש משמעות עצומה עבורנו, בייחוד בתקופה זו של המעבר בין ליגת האלופות לליגה, וללא הקהל זו תהיה משימה מאוד קשה. אנו מקווה שאוהדינו הרבים יגיעו למשחק".

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה נוטים להמשיך במחאה | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, במכבי חיפה עסוקים בעיקר במשחק הבית מול בנפיקה בליגת האלופות, ממנו צפוי להיעדר דילן בטובינסיקה שנפצע בשריר הירך האחורי במהלך המשחק נגד מ.ס. אשדוד. ברק בכר נוטה לעלות במערך של שלושה בלמים, אך חסרונם של בטובינסיקה ודניאל סונדגרן עשוי להוביל את המאמן להציב שני שחקנים במרכז ההגנה. אופציה נוספת היא שסאן מנחם יעלה כבלם שלישי, אולם בשלב זה מסתמן שרק עבדולאי סק ושון גולדברג יאיישו את העמדות.