איגוד השופטים הודה: ההרחקה של תמיר גלזר לא היתה מוצדקת

play
בחיפה עדיין מתקשים להאמין. גלזר אחרי ההרחקה | קובי אליהו
מול 9 שחקנים: רק 0:0 לבית"ר נגד הפועל חיפה ורוני לוי 03:10

"השופט העניק משקל יתר לתוצאות התיקול, דינה של העבירה - כרטיס צהוב", אמרו בוועדה, וגיבו את ההחלטה לבטל את הפנדל של מכבי ת"א

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים הודתה היום (חמישי) כי תמיר גלזר לא צריך היה לקבל כרטיס אדום במשחקה של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים. כזכור, בדקה ה-33 גלש הקשר ביחד עם אופיר קריאף לכדור, וראה כרטיס אדום ישיר מניב שטייף – מה שהכעיס מאוד את יואב כץ ואנשי המועדון.

"מדובר בעבירה חסרת אחריות ברף הגבוה ולא בעבירת משחק חמורה ולכן דינה כרטיס צהוב", אמרו בוועדה המקצועית. "שופט המשחק העניק משקל יתר במקרה זה לתוצאת התיקול. בהתחשב בנסיבות האירוע, הוועדה המקצועית סבורה שנכון היה להסתפק בכרטיס צהוב".

על הכרטיס האדום השני, שספג קוואמה קווי קיבל שטייף גיבוי: "מדובר בעבירת משחק חמורה, המחייבת כרטיס אדום. פגיעה בנקודת מגע גבוהה, באמצעות פקקים חשופים. לאחר בחינת האירוע במסך, בצדק הורחק השחקן בכרטיס אדום ישיר ולא בכרטיס צהוב שני".

תמיר גלזר שחקן הפועל חיפה מקבל כרטיס אדום מהשופט ניב שטייף
צהוב היה יותר משקף. גלזר מורחק | קובי אליהו

עוד התייחסו בוועדה המקצועית גם להחלטה של איתן שמואלביץ' להעניק למכבי תל אביב פנדל מול הפועל באר שבע – החלטה שבוטלה בסיוע ה-VAR: "מדובר ברף מגע שאינו מצדיק בעיטת עונשין. לאחר בחינה במסך, בצדק בוטלה ההחלטה, לרבות הכרטיס הצהוב שהונף".