גנדלמן: "אנחנו במערבולת, זה סיוט". נימני: "שאפו ענק"

play
שחקן הפועל חדרה, סער פדידה, מול שחקן מכבי נתניה, עומרי גנדלמן | ברני ארדוב
אביב אברהם מחוץ לסגל מכבי נתניה, לבקוביץ' כשיר בהפועל חדרה 05:02

נתניה חזרה להפסיד, בני לם לא מרים ידיים: "אני תמיד מאמין, נהיה ביחד עד פגרת המונדיאל ואז נחליט". על איתמר ניצן: "הוא ביקש להתחלף במחצית". חגיגות בחדרה, שנשארת צנועה: "זה כמו עוד אבן בנהר כדי לחצות לצד השני"

(גודל טקסט)

בשקט בשקט, ממשיכה הפועל חדרה את פתיחת העונה הנהדרת שלה. הקבוצה של אסף נימני ניצחה הערב (שבת) 1:3 את מכבי נתניה והתבססה במקום החמישי, בעוד זו של בני לם ממשיכה לקרוס. נתניה שבה להפסיד והיא קרובה מתמיד לקו האדום, עם משחק חוץ 12 ברציפות ללא ניצחון.

בני לם סיכם ואמר: "אני רק יכול להצטער בשביל הקהל הזה, שבא ודחף אותנו ורצה ועודד אותנו כל המשחק. אני מבין אותו, כואב לו, זה חלק מהכדורגל, כשהיה לי טוב הם עודדו אותי. אני חושב שזה דווקא היה אחד המשחקים הטובים שלנו, בחצי הראשון לפחות, אבל לא ציפינו משלוש בעיטות לשער נקבל שלושה שערים. אני לא מרים ידיים, כבר אמרתי שנהיה ביחד לפחות עד הפגרה ואז נחליט. אני תמיד מאמין. היו לנו הרבה מצבים, קורות, השוער שלהם לקח כדורים, בחצי השני היה לנו קשה".

על איתמר ניצן שהוחלף במחצית אמר המאמן: "הוא לא הרגיש טוב וביקש במחצית להתחלף. איתמר שוער מצוין, אני מעריך אותו והוא ביקש להתחלף".

עמרי גנדלמן הוסיף: "אנחנו במערבולת, זה סיוט, אבל צריך להרים את הראש ולהיות מוכנים ליום שלישי, אין משהו אחר. היינו חיוביים, באנו למשחק הזה, ידענו את חשיבות המשחק ומה צריך לעשות, אבל זה השתבש לנו ואז ספגנו עוד אחד. המשכנו להילחם, יצרנו 15 מצבים במחצית הראשונה, אבל דברים לא נכנסו. ידענו שחדרה קבוצה קשה ושהם יעשו כל מה שצריך כדי שהזמן יעבור לאט. אנחנו צריכים להתחיל את הליגה הזאת".

מאמן מכבי נתניה בני לם
לא מרים ידיים. לם | ברני ארדוב

"דברים טובים קורים בחדרה, אבל אנחנו יודעים את המקום שלנו", אמר אסף נימני. "יש רגע שבא לך לצעוק ולהשתגע משמחה, אבל אז אתה זוכר – יש את המטרה, והיא גדולה יותר. זה כמו עוד אבן בנהר כדי לחצות לצד השני. דרכנו על עוד אבן, ואפשר להמשיך למשחק הבא. החבר'ה האלה, האריות האלה, מבינים שאנחנו צריכים את האוכל הזה, כדי שהבטן תהיה מלאה, אבל היא ממש לא מלאה. בל נשכח שגם חבטו בנו. צריך סבלנות, עבודה קשה, צניעות, אבל מגיע שאפו ענק לחבורת הלוחמים הזאת. אנחנו כמהים לקהל שלנו והם בא היום ועודדו ופרגנו".

גיבור המשחק סער פדידה שכבש צמד הוסיף: "אין ספק שזו תקופה טובה, אני שמח לייצר רצף של שני ניצחונות, זה נותן ביטחון לקבוצה והלוואי שנמשיך ככה. אני לא זוכר מתי נתתי צמד, זו הרגשה כיפית, לא יודע להסביר את זה".