רוני לוי מרוצה, תורג'מן: "אנשים לא יודעים באיזה לחץ היינו"

play
מברוק. רוני לוי | דני מרון
אריה מתלבט בין דון לטוגי בהתקפה, סרדל ישוב להרכב הפועל חיפה 01:40

המאמן חגג ניצחון בכורה בהפועל חיפה: "היה חוסר ביטחון, צריך לדעת לשלב כדורגל אישי וקבוצתי". זיו אריה: "משחק של 0:0"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בשעה טובה ומוצלחת, חגגה הפועל חיפה ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה, וסידרה גם לרוני לוי ניצחון בכורה בתפקיד – 0:1 על הפועל ירושלים. אלון תורג'מן הכריע בדקה ה-48 ונתן לקבוצתו קצת אוויר לנשימה, לפני הדרבי.

מאמן הפועל חיפה רוני לוי
מברוק. רוני לוי | דני מרון

"ניצחון ראשון שלי וגם של הקבוצה, שלא ניצחה כבר עשרה משחקים, אז זה משמח מאוד", סיכם רוני לוי. "יש חוסר ביטחון, הדברים הולכים קשה בתקופה הזאת. היה חשוב להשיג את הניצחון, ואנחנו ראויים לו. הפועל ירושלים קבוצה חזקה מאוד שניצחה הרבה קבוצות נהדרות, ידענו שאנחנו הולכים לקראת משוכה קשה ואני שמח שניצחנו. הדברים לוקחים זמן, בכדורגל יש נטיה לחשוב שמשחק-שניים זה מספיק, אבל אני חושב לטווח הארוך. יש פה שחקנים איכותיים, הם תמיד היו מאוד מוכשרים, אבל אני מאמין בקבוצה. אם הקבוצה טובה וחזקה, הם יכולים לבוא לידי ביטוי. אם הקבוצה פחות חזקה, קשה להם לבוא לידי ביטוי. אני בטוח שזה יקרה, צריך לדעת לשלב כדורגל קבוצתי ואישי בכדורגל".

המאמן המנצח הוסיף ואמר: "אני מאמן כדורגל כבר יותר מדי שנים, ראיתי שאם נפסיד היום אולי נרד למקום האחרון, וזה מה שראיתי לנגד עיני. היה חשוב מאוד לעשות את הניצחון הזה, ונסתכל קדימה. אנחנו יודעים מה עומד לפנינו – המשחק הכי קשה שיש בליגה, נעשה את הכל ונקווה לחזור עם תוצאה טובה".

כובש השער אלון תורג'מן סיכם ואמר: "לא נראה לי שמישהו באמת יודע באיזה לחץ היינו, אני שמח מאוד על הניצחון היום, זה מגיע לכולם, לרוני, ליואב, לקהל שבא בהמוניו. זה מגיע להם. עכשיו יש לנו שני משחקים שאולי יתנו לנו את הביטחון והאמונה בעצמנו, כי אנחנו יכולים ויודעים לשחק כדורגל. נתכונן ליום רביעי, אין הרבה זמן לחגוג, כי אם טיפה נרים את הראש נקבל בראש. שמות זה טוב ויפה ונחמד, אבל אם לא מביאים את הלב למגרש, לא מביאים נקודות. היום, מהראשון ועד האחרון, היתה אנרגיה טובה. ההפרש בין הפלייאוף העליון והתחתון זה כמה נקודות בודדות, אם נתחבר וניתן הכל, כמו היום, אז נהיה בפלייאוף העליון".

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן
"אם טיפה נרים את הראש, נקבל בראש". תורג'מן | דני מרון

מנגד, אמר המאמן המפסיד זיו אריה: "היה משחק של 0:0, ידענו שהפועל חיפה יבואו מחויבים, יעמדו טוב מאוד בהגנה וינסו לצאת למעברים. היה לנו יום פחות טוב עם הכדור, הם ניצלו את הטעות שלנו וזהו. ננסה להגיב בניצחון ביום שלישי, קשה מול מכבי תל אביב בכל תקופה שלה, נצטרך להיות הרבה יותר טובים מהיום".