"בני לקח ללב את הקריאות 'תתפטר'. היה קשה לו להמשיך ככה"

play
בני לם, מאמן מכבי נתניה | ברני ארדוב
אביב אברהם מחוץ לסגל מכבי נתניה, לבקוביץ' כשיר בהפועל חדרה 05:02

מכבי נתניה מתרגלת ליום שאחרי בני לם: "זה היה באוויר מאז ההפסד להפועל ירושלים". עדיין לא ברור באיזה תפקיד הוא יישאר במועדון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה שנמצאת במשבר עמוק, תארח מחר (שלישי, 20:00, ספורט3) את עירוני קרית שמונה, כאשר עוזר המאמן, רן קוז'וק, יהיה זה שידריך את הקבוצה אחרי שהמאמן בני לם הודיע אתמול על החלטתו להתפטר.

לם העדיף לא להגיע היום ולהיפרד מהשחקנים במתחם האימונים, כדי לא להפריע להכנות יממה לפני משחק סופר חשוב. כל השחקנים התקשרו כבר אתמול למאמן, הביעו הפניו את הערכתם והודו לו על השנה האחרונה בה כיהן כמאמן הקבוצה.

"אם לומר את האמת, אף אחד לא הופתע מההתפטרות של בני כי זה היה באוויר כבר מאז ההפסד להפועל ירושלים", אמר גורם במועדון. "הוא הרגיש אחריות אישית כלפי התוצאות וזה הביא אותו לצעד הזה. בני לם הוא נכס למועדון מכבי נתניה וכולם יזכרו לו לתמיד את כל מה שעשינו כאן בעונה שעברה. אחרי שהקהל קרא לו להתפטר במשחקים האחרונים, בני לקח את זה ללב והיה לו קשה להמשיך. הוא מונע מאהבת האוהדים והוא מאוד מחובר לרחשי הלב של הקהל. לצערנו בסופו של דבר דברים לא התחברו לנו העונה ונצטרך לחשב מסלול מחדש לקראת המשך העונה".

בני לם, מאמן מכבי נתניה
הרגיש אחריות אישית. לם | ברני ארדוב

על פי הסכם ההתפטרות שנחתם עם ראשי נתניה, לם ישאר חלק מהמועדון אולם בשלב זה לא ברור באיזה תפקיד. מחלקת הנוער בניהולם של המנהל המקצועי סשה פלדמן והמאמן דן רומן, נמצאת בתקופה מצוינת ובנתניה לא יעשו כעת שום שינוי פרסונלי ויעדיפו לקחת את הזמן בטרם יוחלט על תפקידו הבא של לם.