אח של ערן זהבי הרגיז את אוהדי מכבי חיפה, וספג נאצות

play
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי, מול שחקן הפועל חיפה לואי טהא | דני מרון
בדקה ה-98: יובאנוביץ' סידר למכבי ת"א 0:1 דרמטי על הפועל חיפה 04:19

אבי זהבי רמז שהשופטים מקפחים את מכבי ת"א ואת ערן זהבי בהשוואה לאלופה, וספג קללות מרושעות מאוהדים ירוקים. גם לירן ליאני סבור שהייתה טעות כפולה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה אתמול (שבת) 0:1 על הפועל חיפה משער דרמטי של ג'ורג'ה יובאנוביץ' בדקה ה-98, שקירב את הצהובים מרחק נקודה אחת בלבד ממכבי חיפה, אבל במכבי תל אביב לא אהבו את ההחלטה של שופטי המסך שלא לאשר שער של ערן זהבי, שנפסל בתואנת נבדל גבולי מאוד.

במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' נשאל על כך שאיתן שמואלביץ' היה זה שהרחיק אותו בבאר שבע, ואתמול היה זה שלא אישר את הגול כשופט VAR. "אתם יכולים לשאול את יואב זיו. אמרתי לו לפני המשחק שיהיו בעיות עם שופט הואר", אמר איביץ'.

ערן זהבי מכבי תל אביב מתוסכל
בסוף חגג ניצחון מתוק. זהבי | דני מרון

גם אחיו של ערן זהבי, אבי זהבי, הביע תרעומת. אחרי הפסילה הוא רמז שמכבי חיפה זוכה ליחס מועדף על ידי השופטים, וצייץ בטוויטר: "שאלה, אם כובש השער היה לובש חולצה ירוקה, היה שער חוקי? חבר לידי שואל".

הציוץ נגד השיפוט, שהרגיז את אוהדי מכבי חיפה

התגובות המכוערות של אוהדי מכבי חיפה

בהמשך אחיו של זהבי גם העלה פוסט של שופט העבר לירן ליאני, שהסביר למה יש "טעות כפולה" בפסילת השער: גם בגלל מיקום הקוון וגם בגלל הקו שנמתח על ידי שופטי ה-VAR.

לירן ליאני מנתח את טעויות השיפוט במהלך

בכל מקרה, הציוץ זכה להרבה תגובות גם מאוהדים של מכבי חיפה, שהגיבו בצורה אלימה ובוטה. אחד האוהדים כתב לו "אמן יהרסו לך את החיים, אמן לא תזכה לקום בבוקר", ואבי זהבי הגיב אליו וכתב: "נראה לי שעבנתי כמה אוהדים ירוקים". בהמשך אף הראה הודעה נבזית שקיבל בנוגע לאביהם של ערן ואבי זהבי, וגם אליה הגיב בסרקאזם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי