בטורקיה מעוניינים בגלוך, שמכוון למערב אירופה בסוף העונה

play
אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב | דני מרון
בדקה ה-98: יובאנוביץ' סידר למכבי ת"א 0:1 דרמטי על הפועל חיפה 04:19

הכוכב הצעיר במעקב של מועדוני הפאר בטורקיה, אבל הוא מעדיף את מערב אירופה ולא בחלון ינואר. ואדים ואסילייב מנכ"ל מונאקו לשעבר פועל למציאת המועדון הנכון עבורו ומעריך שסעיף השחרור סביר לגמרי ביחס לכישרון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוסקר גלוך, שכבש אתמול את שער הניצחון של מכבי תל אביב על אנטליהספור במשחק האימון שעורכת הקבוצה במחנה בטורקיה, מעורר עניין רב אצל הקבוצות הגדולות בטורקיה. גלוך הציג אתמול יכולת גבוהה מאוד במחצית השנייה כשנכנס כמחליף וכאמור כבש את שער הניצחון במהלך כדורגל מרשים.

נציגי הקבוצות הגדולות בטורקיה שמסתובבים במגרשים באנטליה שם עורכות לא מעט קבוצות מאירופה מחנות אימונים, עוקבים אחר הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב אבל הכוונה של גלוך ושל נציגיו היא מערב אירופה ובעדיפות ראשונה לא בחלון הקרוב של חודש ינואר. גלוך מעדיף להישאר במכבי תל אביב עד סוף העונה כדי לעזוב עם תואר ורק לאחר מכן לעבור.

רוצה לשחק במערב אירופה בעונה הבאה. גלוך | דני מרון

לפני שבוע נפגשו אביו של גלוך וסוכנו עורך הדין שחר גרינברג עם איש העסקים ואדים ואסילייב ששימש בעבר כסגן נשיא מונאקו והמנכ"ל שלה. מקסים גלוך וגרינברג טסו לפגישה שנערכה בצרפת והיא אמורה לסלול דרך למעבר עתידי של הקשר לקבוצה שתדע להמשיך ולפתח אותו. סעיף השחרור של גלוך עומד על 7 מיליון יורו, אבל כפי שפורסם כאן בעבר קיימת רשימה של 25 מועדונים באירופה אליהם מתחייבת מכבי תל אביב למכור גם במחיר נמוך מכך.

המונדיאל הנוכחי והקפיצה של גלוך להרכב נבחרת ישראל הבוגרת, יסייעו אף הם למעבר. המגמה בגביע העולם הנוכחי היא לתת במה נרחבת לשחקנים צעירים ואחרי שגלוך כבר קפץ להרכב הנבחרת הלאומית של ישראל כשהוא רק בן 18 וחצי, קרוב לוודאי שההצעות יהיו אפילו טובות יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי