מכבי הרצליה פתחה פער של 5 נקודות בפסגת ליגה א' דרום

play
מאמן מכבי הרצליה עידן בראון | לירון מולדובן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.2 05:32

אלגרבלי ואקסברד כבשו ב-1:2 על עירוני מודיעין בחוץ. מכבי יבנה ניצחה את היריבה העירונית 0:2, כפר שלם שמטה נקודות ביום חמישי

קבוצות: הפועל כפר שלם
(גודל טקסט)

מכבי הרצליה בורחת בפסגת ליגה א' דרום. אחרי שהפועל כפר שלם הופתעה אתמול (חמישי) עם הפסד 3:1 להפועל מרמורק, הקבוצה מהשרון גברה היום 1:2 בחוץ על עירוני מודיעין ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה בתום המחזור ה-20. בן אלגרבלי ועידו אקסברד כבשו במחצית הראשונה, מתן ארביב רק צימק.

אתמול כפר שלם כאמור הפסידה 3:1 להפועל מרמורק למרות שהוליכה 0:1 משער של עומר שירזי בדקה ה-10. הראל בן אבי איזן (29) ורון אשכנזי הפך במחצית השנייה עם צמד.

מכבי יבנה ניצחה את הפועל הרצליה המידרדרת 0:2 בחוץ ונדבקה לכפר שלם כשלשתיהן 40 נקודות במקומות 2-3. ניר שרון כבש צמד מהיר בדקת 3 ו-14. הפועל הרצליה עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים והיא מרוחקת כבר שבע נקודות מהיריבה העירונית.

משחקים נוספים בדרום:

שמשון כפר קאסם – מ.כ. ירמיהו חולון 3:0
מ.ס. דימונה – בית"ר תל אביב בת ים 2:7
שמשון תל אביב – בני אילת 0:3
עירוני אשדוד – הפועל בקעת הירדן 3:0
עירוני כסייפה – מכבי שעריים 1:2

ניר שרון שחקן סקציה נס ציונה
צמד בניצחון של יבנה. שרון | קובי אליהו

בליגה א' צפון נמשך המאבק הצמוד. מ.ס. צעירי כפר כנא ניצחה את צעירי טייבה 0:1 מפנדל של אופק מרום בדקה ה-1 והיא שמרה על המקום הראשון. עירוני באקה על גרבייה הביסה את מכבי טמרה 1:7 והיא ממשיכה להיראות טוב ולא נותנת לכפר כנא לברוח, כשלראשונה 43 נקודות ולשנייה 41.

תוצאות נוספות:

מכבי אתא ביאליק – בני זלפה 2:1
עירוני נשר – הפועל רעננה 1:1
הפועל בועיינה – הפועל מגדל העמק 0:1