שלושער לאקסברד במכבי הרצליה שחגגה, גם כפר שלם ניצחה

play
שחקני הפועל כפר שלם חוגגים שער של אלי אלבז | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 16.2 05:20

החלוץ כיכב ב-1:4 בבקעת הירדן ושמר על פער 5 נקודות בפסגת ליגה א' דרום, הכתומים ממשיכים לרדוף. כפר קנא שמרה על הפסגה בצפון

קבוצות: הפועל כפר שלם
(גודל טקסט)

ליגה א' דרום

מכבי הרצליה המשיכה בדהירה שלה בפסגה עם 1:4 על הפועל בקעת הירדן, למרות שנקלעה לפיגור מוקדם. חיים יוסף הבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-12, תום מדהלה איזן בדקה ה-36, והמחצית השנייה הייתה שייכת כולה לעידו אקסברד שלהט עם שלושער תוך 12 דקות (58, 62 ו-70).

הפועל כפר שלם מהמקום השני לא אפשרה למוליכה לברוח יותר מדי, והפער מהפסגה עומד על חמש נקודות בזכות ה-1:2 שלה בחוץ על בית"ר תל אביב/רמלה. אליאור משעלי (45) ואופק עובדהי (58) כבשו למנצחת, נתנאל פרץ רק צימק בדקה ה-87.

הפועל הרצליה אכזבה והופתעה עם הפסד 2:! בבית לעירוני מודיעין. איליי חן כבש צמד (66 ו-88) ותומר חיימוביץ' רק השווה זמנית (79).

תוצאות נוספות:
מכבי יבנה – שמשון כפר קאסם 1:0
הפועל מרמורק – מכבי עירוני אשדוד 0:3

ניר שרון שחקן סקציה נס ציונה
צמד בניצחון של יבנה. שרון | קובי אליהו

ליגה א' צפון

בדיוק כמו בדרום, גם בצפון המוליכה לא מעדה במשחק חוץ צעירי כפר קנא הרשימו עם 1:3 על הפועל מגדל העמק. סמיר פרהוד פתח 62, מוחמד עואודה חתם עם צמד מאוחר (86 ו-89) ושלו קפלן רק צימק.

איחוד בני שפרעם שמרה על פער של שלוש נקודות מהפסגה בזכות 0:2 על הפועל בועיינה. דני עמאר כבש בדקה ה-79 ואיימן עלי סגר סיפור בדקה ה-90.

הפועל רעננה הרביעית אמנם רחוקה משלוש הראשונות, אך היא הקטינה את הפער מהשלישית בטבלה, עירוני באקה אל גרבייה, לשש נקודות עם 0:1 בזכות שער ניצחון של ישראל ראש בדקה ה-90.

תוצאות נוספות:
הפועל כפר קנא – מכבי נוג'ידאת 0:0
מ.ס. טירה – מכבי קרית אתא ביאליק 0:0
הפועל בני זלפה – הפועל קלאנסווה 2:1
מ.ס. צעירי טייבה – עירוני נשר 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי