קלנסווה ירדה לליגה ב', בועיינה במבחנים, נקבעו חצאי גמר הפלייאוף

play
קלנסווה נפרדה תוך עונה אחת. עבדאללה חטיב | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.4 06:07

העונה הסדירה בליגה א' צפון הגיעה לסיומה עם הכרעות דרמטיות. בפלייאוף: צעירי כפר קנא מול בני זלפה, בקה אל גרבייה מול רעננה

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אחרי עליית הליגה ההיסטורית של איחוד בני שפרעם במחזור הקודם, העונה הסדירה בליגה א' צפון הגיעה היום (חמישי) לסיומה עם הכרעות נוספות. הפועל קלנסווה הצטרפה למכבי טמרה וירדה ישירות לליגה ב', בעוד בועיינה תשחק במבחנים נגד הירידה. בחצאי גמר הפלייאוף: מ.ס. צעירי כפר קנא השנייה בטבלה מול בני זלפה שסיימה חמישית ואילו הפועל בקה אל גרבייה השלישית תארח את הפועל רעננה הרביעית.

בני זלפה תפסה את הכרטיס האחרון לפלייאוף עם 1:2 על הפועל בועיינה שכאמור תיאבק במבחנים. פיראס גנאים (81) נתן יתרון לזלפה, מחמוד חמודה השווה בדקה הראשונה של תוספת הזמן, אבל עלא אלדין אגבריה הכריע ארבע דקות לאחר מכן.

המשחק המשוגע של המחזור היה בטירה, שם מ.ס. המקומית שמטה יתרון 0:2 לפיגור 3:2 והצליחה להשוות פעמיים, אך הפסידה בסופו של דבר 5:4 להפועל מגדל העמק שנלחמה על חייה. עמית מזרחי (צמד), להב דהן, עמית תקתוק וגאורגי מונסטירסקי עם שער ניצחון בדקה ה-88 כבשו למגדל העמק, ניר עזריה (צמד), מאמון קשוע ומומן מנסור למפסידה.

עבדאללה חטיב שחקן הפועל קלנסווה
קלנסווה נפרדה תוך עונה אחת. עבדאללה חטיב | קובי אליהו

משחקים נוספים

איחוד בני שפרעם – הפועל רעננה 1:1
הפועל כפר קנא – מ.ס. צעירי כפר קנא 3:4
מכבי טמרה – מ.ס. צעירי טייבה 3:1
מכבי נוג'ידאת – עירוני נשר 0:3
מכבי אתא ביאליק – הפועל כאוכב 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי