כפר שלם והפועל הרצליה בגמר הדרומי, רעננה ניצחה לפני הפנדלים

play
תמיר חיימוביץ', הפועל הרצליה | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4 07:37

הקבוצה שסיימה שנייה ניצחה 2:3 את דימונה ותתמודד מול היריבה העירונית של מכבי הרצליה שכבר העפילה ללאומית. שער דרמטי בתוספת הזמן של ההארכה העניק 0:1 לרעננה ומפגש מול כפר קנא בגמר הצפוני של ליגה א'

(גודל טקסט)

מכבי הרצליה ואיחוד בני שפרעם עלו מליגה א' אל הלאומית, אבל יש עוד כרטיס אחד פוטנציאל דרך הפלייאוף המפרך ואת המסע אליו התחילו בחצאי הגמר היום (שישי) לא פחות משמונה קבוצות: ארבע מהדרום וארבע מהצפון. כל אחת צריכה לעבור שלושה משחקים (חצי גמר אזורי, גמר אזורי וגמר מחוזות) כדי להגיע למבחנים מול המדורגת 14 מהלאומית, בקרב על הכרטיס האחרון לליגת המשנה.

בגמר הדרומי ייפגשו הפועל כפר שלום והפועל הרצליה שניצחו את מ.ס. דימונה ומכבי יבנה בהתאמה, בעוד מ.ס. צעירי כפר קנא תתמודד מול הפועל רעננה שניצחה אחרי דרמת ענק.

איתן אהרון שחקן הפועל כפר שלם
כפר שלם רוצה לחזור ללאומית תוך שנה. איתן אהרון | דני מרון

דרום

הפועל כפר שלם – מ.ס. דימונה 2:3

שבוע אחרי שנפרדו ב-1:1 במחזור הסיום של הליגה הסדירה, שתי הקבוצות נפגשו שוב במגרש הקומפקטי בספורטק דרום בתל אביב. כפר שלם, שסיימה במקום השני והגיעה אחרי שבעה משחקים ללא הפסד וכפייבוריטית למפגש עם דימונה, שדורגה חמישית ולא הפסידה בשמונת המחזורים האחרונים, עלתה ראשונה על לוח התוצאות משער של אליאור משלי בדקה ה-25. עומר בוארון הכפיל בדקה ה-53 ואופק עובדיה נעץ את השלישי בדקה ה-74. שערים של גיל חדד (88) ועידן ניסימוב (90+7) לא הספיקו לדימונה וכפר שלם תתמודד בגמר האזורי מול הפועל הרצליה.

מכבי יבנה – הפועל הרצליה 3:1

אחרי שני הפסדים ליבנה העונה – 3:0 טכני בחוץ (אחרי שיתוף שחקן מורחק) ו-2:0 בבית – האורחת מהרצליה רוצה להמשיך במסע להצטרף ליריבתה העירונית בדרך לליגה הלאומית, ולפי משחק חצי הגמר האזורי, היא בכיוון הנכון. אביהו עזר (36), בר ירוחם (45) ואלירן מילשטיין (66) כבשו לזכות האדומים, דניאל אגמי (87) רק צימק ויבנה לא הצליחה לעשות מעבר לזה עם משחק נהדר בגמר האזורי בין כפר שלם להרצליה על המקום בשלב הבא בדרך ללאומית.

שניר שוקר שחקן הפועל רעננה
הניסיון של רעננה יעשה את ההבדל? שניר שוקר | ברני ארדוב

צפון

מ.ס. צעירי כפר קנא – הפועל בני זלפה 0:1

הקבוצה של הישאם זועבי הפתיעה את הליגה כשצעדה בפסגה במשך שבועות ארוכים, עד שמעדה במחזורי הסיום (ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון) ואיחוד בני שפרעם הצליחה לעקוף בדרך ללאומית. בני זלפה נחשבת גם היא לאחת מהפתעות הליגה ובמחזור האחרון תפסה את המקום החמישי. המשחק היה צמוד עד דקות הסיום, כאשר סמיר פרהוד (84) עשה את ההבדל והעלה את כפר קנא לגמר האזורי של ליגה א' צפון.

עירוני בקה אל גרבייה – הפועל רעננה 1:0

היורדת מהלאומית סומנה כקבוצה הטובה במחוז הצפוני, אבל לא עמדה בציפיות והסתפקה במקום הרביעי שאפילו לא מעניק לה ביתיות בפלייאוף. אחרי 0:0 בתום 90 דקות, השתיים המשיכו להארכה שגם אחרי 120 דקות נראתה שבדרך הבטוחה לדו קרב פנדלים, ואז הגיע אליאור סיידר. השחקן של רעננה בתוספת הזמן לפני שריקת הסיום (120+8) בעט כדור מסובב נהדר לחיבורים והעלה בדרמת ענק את רעננה לגמר ליגה א' צפון.