כפר שלם לא תופיע לגמר המחוזות? "לא מעניין אותנו רצון הטלוויזיה"

play
שחקני הפועל כפר שלם חוגגים שער של אלי אלבז | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.5 08:57

במועדון כעסו על שיבוץ משחק ההכרעה בליגה א' מול צעירי כפר קנא לשישי ב-13:45. איתן אהרון: "לשחק בשעה הזאת, בחום נורא, אין לזה ערך ספורטיבי"

קבוצות: הפועל כפר שלם
(גודל טקסט)

הפועל כפר שלם אמורה לפגוש את צעירי כפר קנא ביום שישי הקרוב, בקרב בו תיקבע מי תהיה נציגת ליגה א' במשחקי המבחן מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה לאומית, אך כלל לא בטוח שזה יקרה.

ההתאחדות לכדורגל קבעה את המשחק לשעה 13:45, כאשר בכפר שלם זועמים ושוקלים כלל לא להופיע לגמר המחוזות. גם ארגון האוהדים יחד עם תושבי השכונות שהתכוונו להגיע בכמות גדולה, החליטו להחרים את המשחק.

איתן אהרון, האיש החזק בכפר שלם ושחקן הקבוצה, אמר היום (שני) בזעם: "הבהרנו למי שצריך את דעתנו. לשחק בשעה הזאת, בחום נורא, זה פשוט לבטל כל ערך ספורטיבי למשחק, אני רוצה לראות את האנשים שהחליטו לא רצים, אפילו עומדים בחום הזה".

איתן אהרון שחקן הפועל כפר שלם
כפר שלם רוצה לחזור ללאומית תוך שנה. איתן אהרון | דני מרון

אהרון הוסיף: "יושבים בהתאחדות מקבלי החלטות הזויים ואינטרסנטים על חשבון בריאות השחקנים וערך ספורטיבי. לא מעניין אותנו רצונות הטלוויזיה, קבוצות ליגה א' לא רואות שקל מהשידורים האלה"

בפעם הראשונה אהרון גם נחוש לעזוב את הכדורגל, ואומר: "אפשר עדיין לשנות את השעה או את היום, אם השעה לא תשונה אני גמרתי עם הכדורגל. אם מתייחסים לליגה א' כמו לזבל, אז אני גמרתי. אנשים משקיעים כספים, זמן ותורמים לכדורגל ולקהילה אבל מבחינת ההתאחדות אנחנו לא קיימים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי