המשטרה וההתאחדות בודקות פרשה בין שניים מעובדי ההתאחדות

play
ניידות משטרה | שלומי גבאי
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 22.2 06:05

גורם בכיר בהתאחדות ועובדת הכפופה אליו התעמתו מילולית בגין דו"ח של משחק בליגה א'. היו"ר זוארץ הנחה לטפל בסיפור בכובד ראש

(גודל טקסט)

המשטרה סגרה תיק החקירה בעניין התלונה של משקיפת ההתאחדות נגד הבכיר בהתאחדות. שני הגופים בדקו תלונות הדדיות של גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל ועובדת הכפופה אליו, שהגישו אחת כלפי השני תלונות למשטרה ולהתאחדות לכדורגל על הטרדות מיניות בטלפון ונושאים נוספים. הבכיר והכפופה לו התעמתו מילולית בגין דו"ח שלה שהוגש בעת שהייתה משקיפה בעת משחק של מ.ס. טירה מליגה א'.

יושב הראש של ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ הנחה את כל הגורמים לטפל בכך בכובד ראש, לצד חקירת המשטרה. השניים, כאמור, הגישו תלונות הדדיות: המשקיפה על הטרדה מינית טלפונית והבכיר על תלונת שווא ומצג שווא.

הבכיר המשיך לעבוד כרגיל בהתאחדות עוד לפני סגירת התיק, אחרי שלטענת גורמים בהתאחדות הם לא מצאו סיבה שבעטייה הוא צריך להיות מושעה מעבודתו עד בירור הפרטים. בהתאחדות לכדורגל טוענים שהבכיר הציג הקלטות של שיחה טלפונית עם הכפופה אליו, שמנקות אותו מהחשדות כלפיו.

לוגו ההתאחדות לכדורגל
| אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

תגובת ההתאחדות: "נושא דו"ח המשקיף במשחק האמור הגיע לפתחו של בית הדין המשמעתי. הדיון בנושא צפוי להתקיים בשבוע הבא. בהתאם לקביעת בית הדין המשמעתי בנושא, תבחן ההתאחדות את המשך הטיפול. לעניין התלונות ההדיות במשטרה, אנו סמוכים ובטוחים שמשטרת ישראל תטפל בנושא הרלוונטי לתחומה. ההתאחדות מצידה החלה בבדיקת הנושא מרגע קבלת תלונה של שני הצדדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי