הפועל כפר שלם ניצחה באשדוד, שמשון ת"א הפסידה 2:0 למודיעין

מוליכת ליגה א' דרום גברה 0:2 על האדומים, מ.ס. דימונה נותרה קרובה אליה אחרי 1:4 על הפועל הרצליה, הקבוצה של חי אבייב ירדה למקום הרביעי. בליגה א' צפון: 0:6 מוחץ להפועל רעננה, שפתחה פער של 10 נקודות בפסגה

קבוצות: הפועל כפר שלם
(גודל טקסט)

הפועל כפר שלם עשתה עוד צעד חשוב אל עבר המטרה לשוב לליגה הלאומית, כשניצחה היום (שלישי) 0:2 בחוץ את הפועל אדומים אשדוד במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' דרום. דין סופר (30) ומולאט גברה (55) כבשו את שני השערים שבזכותם כפר שלם שמרה על יתרון שש נקודות בפסגה.

המדורגת שנייה הפועל דימונה ניצחה גם כן מחוץ לביתה, הביסה 1:4 את הפועל הרצליה במשחק בו ירדה להפסקה ביתרון ארבעה שערים. השתיים למעשה הצליחו לברוח לשמשון תל אביב, שבביתה נכנעה 2:0 לעירוני מדיעין שעלתה למקום השלישי, אחרי שאלי אלבז (48) וגיא אמסלם (85) הבקיעו.

עוד בליגה א' דרום, מכבי שעריים ניצחה בחוץ 0:1 את הפועל מרמורק בדרבי הגדול. יובל פיבן בדקה ה-70 הבקיע את השער היחיד במשחק שקירב עוד יותר את נועלת הטבלה אל עבר הירידה לליגה ב'. במשחקים נוספים שהתקיימו, מכבי יבנה נפרדה ב-2:2 נגד הפועל לוד ומכבי עירוני אשדוד ניצחה בחוץ 0:1 את הפועל בקעת הירדן. מ.כ. חולון נפרדה בתיקו ללא שערים נגד בית"ר נורדיה.

אייל אינברום שחקן הפועל כפר שלם
רק כמעט מבחינת כפר שלם. אייל אינברום | ברני ארדוב

בליגה א' צפון, המוליכה הפועל רעננה מחצה הערב 0:6 את הפועל כפר כנא והיא עשתה צעד ענק אל עבר חזרה לליגה הלאומית, כי מ.ס. טירה סיימה ב-1:1 מול הפועל בני זלפה והפועל בקה אל גרבייה גברה 1:2 על מ.ס. קרית ים ועלתה למקום השני, כך שהפועל רעננה עם יתרון של 10 נקודות בפסגה.

תוצאות משחקי הצהריים:

הפועל בועיינה – מכבי נוג'ידאת 1:1

מכבי אתא ביאליק – הפועל מגדל העמק 0:1

צעירי אום אל פאחם – מכבי אחי נצרת 2:0

מ.ס. צעירי טייבה – עירוני נשר 1:2

מ.ס. צעירי כפר כנא – הפועל כאוכב 4:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי