אחרי התגרה המכוערת: יו"ר כאוכב הגיש תלונה במשטרה נגד הקוונים

מכות בין מכבי ריינה להפועל כאוכב | דני מרון‎

ריינה עלתה ללאומית אחרי 1:2 על כאוכב - בו כבשה שער ניצחון גבולי ולמפסידה נפסל שער שוויון גבולי בתוספת הזמן. היו"ר עודה טוען שההחלטות לא נבעו מטעויות אנוש. וגם: האדיה ימשיך בריינה ואיפה הקבוצה תארח?

(גודל טקסט)

היישוב ריינה לבש אתמול (חמישי) חג. קבוצת הכדורגל המקומית, מכבי בני ריינה, עשתה היסטוריה ועלתה לראשונה לליגה הלאומית. היישוב שמונה כ-20 אלף תושבים עצר את נשימתו סביב הדרמה הגדולה כאשר הקבוצה ניצחה את הפועל כאוכב בתוצאה 1:2.

מה שמדהים הוא שריינה כלל לא הייתה צריכה להיות בליגה א' העונה, ועלתה לליגה השלישית רק בשל פירוקה של אסי גלבוע בקיץ שעבר. לאחר שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל קבע כי ריינה תשחק בליגה א', בנה היו"ר סעיד בסול את אחד הסגלים האיכותיים ביותר במחוז הצפוני במטרה ברורה – לעלות תוך עונה אחת לליגה הלאומית.

אבל עליית הליגה לא הייתה הסיפור הגדול היחיד במשחק. שער הניצחון, שכבש גל בראל בדקה ה-85, היה גבולי ולא ברור האם הכדור עבר במלוא היקפו את קו השער. לאחר מכן כאוכב השוותה ל-2:2, אך השופט פסל את השער בטענה לנבדל שגם הוא היה גבולי. בסיום פרצה מהומת ענק ותגרה אלימה ומכוערת, כאשר שחקני כאוכב זעמו על צוות השיפוט והוציאו את זעמם גם על אנשי ריינה וביניהם בסול. גם מספר אוהדי ריינה פרצו למגרש ונעצרו על ידי המשטרה.

מכות בין מכבי ריינה להפועל כאוכב | דני מרון‎

"זה היה אירוע מביש ולא מתאים לחגיגות העלייה. ציפינו שאנשי כאוכב יקבלו את ההפסד הכבוד ואם יש להם טענות – אז זה לא אלינו", אמרו בריינה. אגב, בכאוכב לא נרגעו מההחלטות אחרי המשחק ויו"ר הקבוצה, איאד עודה, הגיע כבר אתמול בלילה למשטרת משגב והגיש תלונה נגד צמד הקוונים, שעל פי טענתו שגו בשתי החלטות, גם בשער הניצחון של ריינה וגם בפסילת שער השיוויון של כאוכב בתוספת הזמן. עודה טוען כי שתי ההחלטות לא נבעו מטעות אנוש ואף בוחן אופציה גם לתבוע את צמד הקוונים בתביעה אזרחית. 

תחילת העונה לא הייתה טובה וריינה כלל לא הייתה בצמרת, אך במהלך חודש ינואר ביצע בסול שני שינויים מהותיים. הראשון היה הבאתו של המאמן אדהם האדיה והשני צירוף שני שחקני מפתח – הבלם גל בראל שהגיע מהפועל רעננה וריף מסיקה שהגיע מהפועל חדרה. מסיקה נשמע אתמול נרגש: "אני עדיין לא מאמין שאנחנו בליגה הלאומית, אבל זאת עובדה".

בריינה הודו כי הקבוצה לא שיחקה את הכדורגל הטוב בליגה, אבל שחקניה, שעברו כבר מספר עליות בליגה א' וחלקם גם שיחקו בליגה הלאומית, הביאו מהניסיון שלהם. "ידעתי שיש לי כאן שחקנים שהגיעו למאני טיים וזה אכן קרה. התפוצצנו ברגע הנכון", אמר סעיד בסול.

שחקני בני ריינה חוגגים | דני מרון‎

בתוך שבועיים יתחילו ההכנות לליגה הלאומית. במועדון ינסו תחילה ינסו לגייס תקציב במטרה לבנות קבוצה יציבה שתתקע יתד בליגה השנייה. האדיה קיבל אתמול הודעה כי ימשיך בלאומית ויצטרך לקבל החלטות בנוגע לסגל, בו מספר שמות מסקרנים כמו אקס הפועל חיפה אמיר אבוניל, גל בראל, סלים עמאש, ריף מסיקה וגם עדן דהן שהגיע העונה מהפועל ירושלים.

"ריינה תדבר חזק גם בליגה הלאומית", הבטיחו במועדון הצנוע, בו צריכים לקבל החלטה בנוגע למגרש הביתי בו תארח הקבוצה את משחקיה בעונה הבאה. הרצון הוא להפוך את אצטדיון גרין בנוף הגליל למגרש הביתי. הקבוצה אירחה העונה שלושה משחקים בגרין, ובשאר נדדה בין עילוט, כפר כנא, דוחא וקריית ים.

צפו: חגיגות עלייה מטורפות בריינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי