נמנעה מתקלות: אום אל פאחם גברה על מכבי יפו ונשארה בלאומית

שחקני אום אל פאחם חוגגים | אודי ציטיאט

נציגת ליגה א' קיוותה לסיים את העונה עם הכרטיס לליגה השנייה, אך נכנעה 1:0 לקבוצה של איוניר. אלימלך כבש את שער הניצחון (21), שער נוסף של מוסקוביץ' נפסל לקראת הסיום

(גודל טקסט)

מכבי יפו כבר הייתה מספר פעמים קרובה לעלייה אוטומטית לליגה הלאומית, אך בהמשך נקלעה למשחקי המבחן והערב (שני) היא נחלה אכזבה עצומה כאשר הפסידה 1:0 להפועל אום אל פאחם ותשחק גם בעונה הקרובה בליגה א'. מן העבר השני, הקבוצה של מוטי איוניר נמנעה ממבוכה עבורה אחרי שפספסה את ההישארות במחזור הסיום של העונה הסדירה.

כאלפי אוהדים של אום אל פאחם עשו את הדרך היום לאצטדיון המושבה בפתח תקווה וראו את אילון אלימלך, שלא הצליח למצוא את הרשת פעמים רבות העונה, מבקיע היום לשער הניצחון היקר עבור הקבוצה מהמגזר, זאת לאחר שעמד במקום הנכון לכדור חוזר. עוד קודם לכן הכדור מצא את המשקוף של יפו לאחר בעיטה אדירה של יונס ג'בארין ונראה ששום דבר לא יכול היה למנוע מהאדומים את היתרון במשחק.

מאותו רגע מכבי קביליו יפו התחילה לרדוף, אך ללא הצלחה. משה בילס כמה איזן עם ראשו, רונן פרץ ניסה גם הוא ומצא רק את הרשת העליונה. לקראת הסיום, שער של דור מוסקוביץ' כבר קבע 0:2 לאום אל פאחם, אבל מערכת ה-VAR התערבה בעקבות נגיעת יד מוקדמת והגול נפסל. בסיום, השחקנים באדום חגגו בגדול עם הקהל שהגיע, יפו תקווה לעשות את זה בעונה הבאה.

שחקני אום אל פאחם חוגגים | אודי ציטיאט
אוהדי אום אל פאחם | אודי ציטיאט

הרכבים

מכבי קביליו יפו: בן וולובלסקי, גיא עיני, אורי אשל, אורי אשורוף, עידן וקנין, רונן פרץ, יאיר כהן, ניקולס לסדמן, משה בילס, נור ביסאן, מתן בית יעקב.

הפועל אום אל פאחם: תומר ליטבינוב, יעקב אבבה, אחמד יונס, אופיר בנבנישתי, עאטף מוסא, יונס גבארין, אילון אלימלך, איתי טאקו, תומאס פרינס, דני עאמר, לבאן קוטליה.

שחקני מכבי יפו, שחקני אום אל פאחם | אודי ציטיאט
שחקני אום אל פאחם | אודי ציטיאט
שחקני מכבי יפו | אודי ציטיאט

מהלך המשחק

דקה 14, הכדור במשקוף! אום אל פאחם רשמה איום ראשון במשחק כאשר ג'בארין ניסה לכבוש מכ-18 מטרים ומצא את מסגרת השער של וולובלסקי.

דקה 21, 0:1 לאום אל פאחם! קוטליה הגיע נהדר לכדור קרן ונגח בעוצמה לעבר השער של וולובלסקי, השוער הדך את המצב אך ספג בכדור החוזר מרגלו של אלימלך.

שחקני אום אל פאחם חוגגים | אודי ציטיאט
שחקני אום אל פאחם חוגגים | אודי ציטיאט

דקה 42, כמעט שער שוויון: יפו ניסתה לחזור למשחק ולקראת ההפסקה בילס נגח בעוצמה לעבר השער וסחט הצלה מליטבינוב שהיה מוכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי