אוהד בוזגלו הותקף והתפטר מהפועל קלנסווה: "יצא המרצע מהשק!"

play
אוהד בוזגלו | אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9 05:31

המאמן סיים את דרכו לאחר ההפסד 2:0 להפועל כאוכב, וסיפר שהותקף על ידי חבר הנהלה בכיר: "לא מתכוון להישאר עם אנשים שמתנהגים כך"

(גודל טקסט)

אוהד בוזגלו פתח ברגל ימין את הקדנציה שלו כמאמן הפועל קלנסווה מליגה א', כאשר גבר על מכבי צור שלום ועלה שלב בגביע המדינה, אלא שההפסד היום (שישי) 2:0 להפועל כאוכב הביא לפיצוץ ולהתפטרות של בוזגלו מתפקידו.

"מחזור ראשון בליגה, משחק ראשון של הקבוצה שאני מאמן – וכבר אני מותקף על ידי חבר הנהלה בכיר. אחרי ניצחון בגביע המדינה הגיע הפסד בליגה, וכבר יצא המרצע מהשק! אלימות לא בבית ספרי!", הבהיר בוזגלו בפוסט בו תיאר את האירוע ותייג את העמוד של הפועל קלנסווה.

המאמן המשיך: "אני לא מתכוון להישאר במקום כזה עם אנשים שמתנהגים כך. צר לי שלאחר שעמלתי רבות בבניית הקבוצה וגיבשתי תלכיד שנותן הרבה מקום לאופטימיות, אני נאלץ לסיים דרכי במועדון. אני לא צריך להרגיש מאוים כאשר אני מאמן כדורגל. אני נהנה מהחיים, נהנה מהכל וגם מהכדורגל. כך היה בעונה שעברה בעמישב פתח תקוה וכשאימנתי בנס ציונה ובעוד מקומות".

בוזגלו סיכם: "ברגע שקורים דברים כאלה, אני מבין למה שנתיים וחצי לא אימנתי וכמה הכדורגל שלנו שכונתי, במיוחד בליגות האלה ובמקומות שלא רגילים למקצוענות, ואיזה דברים מאמן צריך לעבור כדי לאמן. סורי, אצלי זה לא יקרה – יש לי משפחה, ילדים וחיים יפים".