רעננה הפסידה גם למוליכה בקה אל גרבייה, ההרצלייניות לא עוצרות

play
פתיחה טובה לעונה להפועל רעננה. עידן בר און | קובי אליהו
כתבתו של שרון דוידוביץ' על הפריחה של ארלינג הולאנד במנצ'סטר סיטי 05:04

היורדת מהלאומית נכנעה 2:1, ניצחונות בליגה א' צפון גם לצעירי כפר כנא ולהפועל כאוכב. בדרום: 0:3 במודיעין להפועל הרצליה שנמצאת בפסגה, מרמורק הפסידה באשדוד

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגה א' הגיע לסיומו. במחוז הצפוני שמרו המוליכות על סטטוס קוו, כשבמוקד ה-1:2 של הפועל בקה אל גרבייה על הפועל רעננה. במחוז צפון, הפועל הרצליה ויריבתה העירונית מכבי שמרו על המקומות הראשונים, הפועל מרמורק הפסידה לראשונה העונה כשנכנעה 1:0 באשדוד.

דוד מרטן מאמן הפועל מרמורק
הפסד ראשון למרמורק. דוד מרטן | אריאל שלום

ליגה א' צפון

הפועל בקה אל גרבייה שמרה על הפסגה עם 1:2 ביתי על הפועל רעננה, הקבוצה שירדה מהליגה הלאומית, לא ניצחה כבר ארבעה מחזורים ברציפות ונותרה עם 8 נקודות בלבד בשישה מחזורים. קבוצתו של עידן בר און נקלעה לפיגור מוקדם משער של אברהם רדאי (5), אך עומר בוארון איזן כעבור 19 דקות אחרי שפנדל שבעט נהדף, אבל הוא הבקיע מהכדור החוזר. הנקודות בסופו של דבר נשארו בבקה משער של פז בלאנדר, שקבע את תוצאת הסיום כבר בדקה ה-39.

כמו בקה שבמאזנה 14 נקודות והפרש השערים הוא פלוס 11, כך גם צעירי כפר כנא שגברה 1:3 על הפועל מגדל העמק ומפגרת אחר המוליכה רק בגלל שהבקיעה שני שערים פחות אנס נאסר (9) וסמיר פרהוד (21 ו-63) הבקיעו למארחת, עמית מזרחי איזן זמנית בדקה ה-17. איתמר דיין גם הותיר את האורחת ב-10 שחקנים לדקות הסיום.

במקום השלישי עם 13 נקודות מדורגת הפועל כאוכב, לה הספיק שער של כמאל אבו אלהיג'א בדקה ה-36 כדי להכריע את ההתמודדות ב-0:1 מול מכבי טמרה.

משחק נוסף:

הפועל קלנסוואה – הפועל בני זלפה 0:0

עידן בר און מאמן מכבי הרצליה
רעננה שוב הפסידה. עידן בר און | קובי אליהו

ליגה א' דרום

הפועל הרצליה מגדילה את הפער בפסגת המחוז הדרומי, עם 0:3 בחוץ על חבל מודיעין. ירין מוגרבי (12), קורן שטרית (44) וליאור הולץ (90) הבקיעו למוליכת הטבלה, שהצליחה לברוח להפועל בקעת הירדן שבמקביל הפסידה 2:0 למכבי הרצליה – שכעת עלתה למקום השני. עידו אקסברד עם צמד (25 ו-90) הבקיע לזכות הצהובים כחולים.

הפסד ראשון העונה ספגה הפועל מרמורק, שהתארחה אצל מכבי עירוני אשדוד ונכנעה 1:0. עמית מלכה בדקה ה-58 העלה את מאזנה של אשדוד העונה ל-8 נקודות, בדיוק כמו מרמורק שניצחה רק פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים.

משחקים נוספים:

שמשון תל אביב – עירוני כסייפה 0:1
לשמשון: רני נוף (90)

מ.ס. דימונה – בני אילת 2:4
לדימונה: יוסף טוואבה (56 ו-89), דניאל איבגי (90), גיל חדד (90). לאילת: ינאי דוד (13), עידן ניסימוב (עצמי, 32)

מכבי שעריים – ירמיהו חולון 1:0
לחולון: אריאל שמחיוף (1)