אחרי הגביע: עידן עופר החליט לתמוך כספית במ.ס. דימונה

עידן עופר
עידן עופר | Gettyimages

הבעלים של "כימיקלים לישראל" נכח במשחק הגביע בו הפסידה הקבוצה הדרומית 2:1 להפועל ת"א, אך התרשם מיכולות השחקנים ומהמקצוענות של הקבוצה. ראש העיר ביטן: "מודה לידידי על התמיכה והפירגון"

(גודל טקסט)

למרות ההפסד אמש (רביעי) להפועל תל אביב בגביע המדינה, במ.ס. דימונה קיבלו הבוקר חדשות טובות. עידן עופר, הבעלים של כימיקלים לישראל שנכח במשחק הגביע, התרשם עמוקות מרמת שחקני הקבוצה ומהדרך הרצינית ששיחקו, והודיע לראש עיריית דימונה, בני ביטון שהחליט לתמוך כספית בקבוצה החל מחודש ינואר הקרוב.

עופר, שהיה אורחו של ראש עיריית דימונה בני ביטון במשחק אמש, כל כך התלהב מהקבוצה ומשחקניה עד כי לא היסס להניף את ידיו כאשר החלוץ המקומי יוני רביבו כבש את שער היתרון.

כי"ל, בבעלות עופר, הוא המעסיק הגדול ביותר בנגב וכ-40% מעובדי המפעל הם תושבי דימונה. העיר דימונה עצמה זוכה לתמיכה כספית מכי"ל במגוון תחומים כמו: מימון מועדוניות, חלוקת מלגות, ועוד.

כידוע, האצטדיון בחיפה הוא על שמו של אביו של עופר, סמי ז"ל, ולאחרונה הוא אף נכנס כשותף בקבוצת הפאר הספרדית אתלטיקו מדריד, לאחר שהשקיע בה עשרות מיליוני דולרים. לאחרונה אף דווח כי בכוונת עופר להקים אקדמיה לספורט בנגב, כנראה בדימונה או בבאר שבע.

ביטון ועופר. חיזוק מפתיע לדימונה (דוברות עיריית דימונה)
ביטון ועופר. חיזוק מפתיע לדימונה (דוברות עיריית דימונה)

את ההודעה על החלטתו לתמוך בקבוצת מ.ס דימונה, העביר עופר לראש העיר ביטון הבוקר, תוך שהוא נמנע מלנקוב בסכום כספי כלשהו, אבל כן הדגיש כי התמיכה תינתן החל מינואר 2018.

ראש העיר ביטון הודה לעופר על התמיכה המורלית והכספית, ואף הביע את תקוותו כי התמיכה תתרחב גם לענפי ספורט אחרים. ביטון אמר לאחר ההודעה: "אני מודה לידידי עידן עופר על הפרגון והתמיכה, ואני מאמין כי תמיכתו הנה עוד נדבך חשוב ביישום הציונות בנגב. אני מאמין שגם רעיונות אחרים שהעליתי והצעתי, יתקבלו על ידו בעין יפה בבוא הזמן. מ.ס דימונה ראויה לכל תמיכה, הן כדי לשרוד והן כדי להמריא מעלה במעלה הטבלה ובמעלה הליגות".

אהוד כחילה. קבוצתו תשתדרג? (עדי אבישי)
אהוד כחילה. קבוצתו תשתדרג? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי