לבית"ר נמאס: "מה הקהל רוצה מבן זקן? הקריאות פוגעות בקבוצה"

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

במועדון הירושלמי כבר לא מבינים את האוהדים שממשיכים במחאה נגד המאמן, למרות אחוזי ההצלחה הגבוהים שלו. זעם על אריק סאבו: "עשה מעשה טיפשי וחסר אחריות, שיכול היה לעלות לנו במשחק", בניון יפתח בחיפה?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים גברה אמש (חמישי) 1:2 על הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה, אך הנושא שהעסיק את ראשי המועדון בסיום היה הרחקתו של הקשר אריק סאבו, שפלט פעמיים את צמד המילים "פאק יו" לעבר השופט דניאל בר נתן.

בבית"ר זעמו על התנהגותו של הקשר, שלא ישחק במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חיפה ביום שני בסמי עופר, והוא צפוי לעמוד לועדת משמעת פנימית וככל הנראה יספוג קנס כספי. החשש הגדול בבית"ר הוא שסאבו יקבל זימון לבית הדין של ההתאחדות ויספוג עונש הרחקה ממספר משחקים נוספים.

"סאבו עשה מעשה טיפשי, חסר אחריות, שיכול היה לעלות לנו במשחק", אמר גורם במועדון, "ההרחקה שיבשה לנו את כל המשחק. במקום שניתן את השלישי ונירגע, הפסקנו לשחק, נלחצנו לאחור וכמעט הסתבך לנו המשחק. אבל זה הגביע, הדבר היחיד שבאמת חשוב זה לעבור שלב ואת זה עשינו".

סאבו. חוסר אחריות
סאבו. חוסר אחריות (דני מרון)

אנשי בית"ר קבעו לעצמם שלוש מטרות עיקריות לפני המשחק. לנצח ולעבור שלב, להימנע מהארכה מיותרת שתוסיף עומס לא רצוי ולסיים את המשחק בלי פצועים או מורחקים וזאת בשל סגל מדולל מאוד שעומד לרשות הצוות המקצועי. את שתי המטרות הראשונות הצליחה בית"ר להשיג, עם ניצחון לא משכנע בלשון המעטה, שהושג ב-90 דקות. המטרה השלישית, לא הושגה, כאמור בשל הרחקתו של סאבו, שייעדר מקרב הצמרת החשוב בחיפה, כאשר גם פול אדגר, שצבר חמישה כרטיסים צהובים, לא ישחק.

לשניהם צריך להוסיף גם את דוד קלטינס ויעקב בריהון הפצועים, שנמצאים בספק גדול למשחק וככל הנראה לא ישחקו, ואם לוקחים בחשבון שגם הברזילאי ז'אורז'יניו אינו כשיר לגמרי, אז למאמן בן זקן יהיה כאב ראש לא קטן בכל הנוגע להרכב שיפתח במשחק.

שניים שעמדו במוקד תשומת הלב לאחרונה, וספק כזה או אחר מרחף בנוגע להמשך הישארותם במועדון, הם המאמן בני בן זקן והקשר יוסי בניון. הנחת העבודה כרגע במועדון היא שלא להתעסק בשום דבר זולת המשחק המאוד חשוב בחיפה, ולאחריו ייתכן ותתקבלנה החלטות בנוגע לשניים הללו. בן זקן שוב ספג אתמול קללות מאוהדי הקבוצה, שקראו לו להתפטר מספר פעמים במהלך המשחק. "לבן זקן, יש אחוזי הצלחה מהגבוהים ביותר בליגת העל. נכון שהקבוצה לא מיטיבה לשחק, אבל אנחנו מנצחים ולכן לא ברור מה האוהדים רוצים ממנו, כי הקריאות הללו לא מועילות לקבוצה", אמרו בבית"ר.

יעזוב אחרי הפועל חיפה?
יעזוב אחרי הפועל חיפה? (דני מרון)

בנוגע לבניון, קיים ערפל, בנוגע להישארותו במועדון וכפי שפורסם אמש, צפויה להתקיים בשבוע הבא שיחה בינו ובין נציג הבעלים אלי אוחנה, כדי שהשניים יחליטו סופית, על המשך דרכו של הקשר בקבוצה. בניון התחמם אמש ברוב דקות המחצית השנייה ובסופו של דבר לא הוכנס לשחק, בעיקר בשל הרחקתו של סאבו כאשר בצוות המקצועי, חששו לעשות את החילוף השלישי, במחשבה שהקבוצה עלולה להיגרר להארכה ולהיתקע בלי חילוף נוסף. למרות שהתחמם דקות ארוכות, הבין בניון את שיקולי הצוות המקצועי ואגב לא מן הנמנע שהוא יפתח בהרכב במשחק הליגה בחיפה, וזאת בשל מצוקת הקשרים שתהיה לבית"ר במשחק.

"זה לא היה משחק טוב שלנו, אבל לפעמים צריך לדעת ולנצח משחקים כאלה", אמר כובש הצמד לבית"ר, אנתוני וארן, "ברור שהכל השתבש לנו אחרי ההרחקה. עם 10 שחקנים, זה לא אותו דבר ובטח מול ראשון לציון שהיא קבוצה מצויינת וידענו שלא יהיה קל. הלכנו אמנם אחורה אבל למזלי לא קיבלנו גולים. איך הנצחון ישפיע על המשחק נגד הפועל חיפה? ליגה זה משהו אחר. נתארגן נתכונן במהלך סוף השבוע ונגיע מוכנים למשחק. הגולים נותנים לי ביטחון, ככה אני עובד. אני חלוץ, אני צריך גולים וברור שהצמד הזה לוקח אותי קדימה. אני רוצה להראות לאנשים שאני שווה את המקום שלי כאן ואני מנסה להבקיע בכל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי