מתקרב בהליכה: 0:2 לבית"ר ירושלים על הפועל כפר סבא

טל כחילה
טל כחילה | עדי אבישי

הצהובים שחורים טיילו בהרכב חסר על המגרש כאילו מדובר במשחק אימון ועדיין כבשו מרגלי וארן ושער עצמי של יאזו. האורחים הבטיחו מעשית מקום בחצי הגמר הגביע. סילבסטר נכנס כמחליף ונראה לא רע

(גודל טקסט)

לפני כשלושה חודשים קיימה בית"ר ירושלים משחק אימון חגיגי אצל הפועל דימונה מתחתית ליגה א'. התנאים היו די דומים למשחק הערב במשחק הראשון ברבע גמר הגביע אצל הפועל כפר סבא: הרכב חסר, משחקים בהליכה, רק בלי לחץ. אלא שהתוצאה אז היתה 0:0 ואילו הערב 0:2, שסגר מעשית, גם אם לא תאורטית, את עלייתם של הצהובים שחורים לחצי הגמר.

בית"ר ממש לא הרשימה כקבוצה, כבודדים אפשר לציין את מלך שערי הגביע (בין קבוצות ליגת העל) אנתוני וארן, המגן השמאלי שון גולדברג שגם בישל את השער השני, השוער בוריס קליימן שעשה את שלו כשנדרש לכך והרכש החדש יקוב סילבסטר שנתן 20 דקות טובות כמחליף.

כפר סבא? אם זאת הקבוצה שממוקמת במקום השני בליגה הלאומית, אולי מוטב שבעתיד יחשבו במנהלת על כרטיס עלייה אחד לליגת העל (וגם הוא אחרי מבחנים). ריימונדס ז'וטאוטאס? עוד נראה מה הוא יביא לליגה כמאמן אחרי שכבש אותה כחשקן. טום שלח? לא ראינו שום דבר ששווה בשבילו לשלוח מאמן הביתה

הרכבים
הפועל כפר סבא: ניקיטה חייקין, טום שלח, חליל פריג', דושאן מאטוביץ', מיקי יאזו, בן כוואז, ניסן דנון, דן עזריה, רז כהן, עוז פרץ, פיטר נווארה.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה (יאקוב סילבסטר, 70), אריק סאבו, חן עזרא (דייויד בויסן 81), ז'אורז'יניו, אנתוני וארן (יעקב בריהון 46) .


קלאודימיר. כמו משחק אימון (עדי אבישי)

מהלך המשחק
דקה 12 – התקפה מסוכנת ראשונה של האורחים אבל אנתוני וארן נבלם לקרן שלא נוצלה.

דקה 23 – עוז פרץ נפל ברחבת בית"ר, אלון יפת סימן להמשיך.


ז'אורז'יניו. המשיך את היכולת החלשה מהליגה (עדי אבישי)

דקה 35, איזה החמצה של ז'אורז'יניו – עזרא חתך בקלות את הגנת כפר סבא משמאל והעביר רוחב אבל הברזילאי בעט דרדל'ה שדושאן מאטוביץ' התקשה להרחיק. די מובן למה סכנין ויתרה עליו.

דקה 42, 0:1 לבית"ר – טעות קשה של הגנת כפר סבא וגם ספק נבדל אבל וארן, מלך השערים של הצהובים שחורים, נותר לבד מול חייקין ולא התקשה לכבוש.

דקה 46 – וארן נפצע עוד לפני השער ולכן בן זקן החליט לשמור עליו והוציא אותו. בריהון נכנס במקומו ועכשיו שאלה: מי יכבוש?


דקה 49
– מאטוביץ' נגח למסגרת וקליימן הגיב היטב ומנע שער.

דקה 55, זה היה חייב להיות השוויון – עוז פרץ הסתנן בין  מגיני בית"ר אבל לא סיים את המהלך בבעיטה לרשת.

דקה 62, 0:2 – גולדברג פרץ משמאל עד קו הרוחב והעביר כדור מדוד לבריהון, אלא שיאזו התעקש להקדים את המחליף של בית"ר ולשלוח את הכדור לרשת במקום למנוע ממנו להגיע אליו.

דקה 72 – סילבסטר הנלהב נכנס בחייקין ברחבה שתי דקות מכניסתו וניצל מצהוב.


דקה 79
– דן עזריה בעט חופשי מתוך הרחבה היישר לידיים של קליימן.

דקה 87, כמעט 0:3 – בויסן הגביה קרן וסאבו הדביק אותה בסיבוב למשקוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי