בפ"ת מודים: "זה לא מנחם שכולן בינוניות, יש בעיה בהתקפה"

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | דני מרון

למרות הניצחון 0:1 בסיבוב ח' על הפועל כפר סבא, המלאבסים שוב לא שכנעו: "חיייבים חיזוק לחלק הקדמי". סרסור שהוחלף סובל מפגיעה בברך והיום תתברר חומרת פציעתו. גיגי התאכזב שלא פתח אפילו בגביע

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה הגיעו למשחק מול הפועל כפ"ס אתמול (שישי) בחששות רבים, לאחר הטראומה מהעונה שעברה אז הודחו מול אותה קבוצה באותו סיבוב, אך למרות יכולת לא גדולה במיוחד, החניכים של אלישע לוי סימנו וי על המשוכה מהלאומית והעפילו עם 0:1 לשמינית גמר הגביע.

"במחצית הראשונה, גם כשהובלנו, זה היה נראה שהם ישוו", הודו שחקנים בשיחה עם ספורט1. "אנחנו אמנם החמצנו בסיום כמה מצבים, אבל לא הצגנו יכולת טובה. זה לא מנחם אותנו שכל הקבוצות בליגה הזאת בינוניות כמונו. חייבים חיזוק לחוד ההתקפה".

חביב חביבו כבש את שערו השני בישראל, ושוב היה זה כאשר אחד משחקני היריבה היה שרוע על כר הדשא. בקבוצה מודאגים מהחלק ההתקפי ומודים שמשהו לא עובד שם: "לכבוש ארבעה שערים בתשעה משחקים מעיד על בעיה. אמרו בהתחלה שההגנה פה הבעיה, אבל בסוף ההתקפה היא זאת שלא עובדת", הודו במועדון. גם לידור כהן היה נראה עצבני ולאחר שהוחלף, בעט בבקבוק ולא לחץ את ידו של המאמן אלישע לוי. למרות זאת, בפ"ת לא צפויים להענישו. גם בסיום, לא שוחח המאמן עם שחקניו בחדר ההלבשה, וצפוי לערוך אסיפה על המשחק ביום ראשון.

הבשורה הרעה של פ"ת הגיעה מכיוונו של הקשר מוחמד סרסור, שהוחלף במהלך המחצית השנייה לאחר שנפגע בברכו ופונה על אלונקה. גם בדקות שלאחר המשחק, התקשה לדרוך על הרגל ונעזר בחבריו, כאשר הוא נשלח לבצע צילום MRI. בפ"ת עדיין לא יודעים להעריך ממה הוא סובל, אך הקשר סיפר בסיום כי לא חש שסובב את הברך, אך כן שמע רעש של תזוזה באיזור. גם ז'והאן מרסיאל נעדר מהסגל, לאחר שלא התאמן ביומיים שלפני המשחק וסובל מרגישות בשריר הירך האחורי.


סרסור. מחכים לתוצאות ה-MRI (דני מרון)

בינתיים, מי שיצא מאוכזב אתמול מאצטדיון המושבה הוא השוער צחי גיגי. זהו לא סוד שלאחרונה חל פיחות במעמדו של השוער, שהתחיל את העונה כשוער ראשון, אך הפעם, גיגי ציפה לקבל את הקרדיט בגביע המדינה, וכשגילה שלא כך הדבר הוא התאכזב. שחקנים בקבוצה סיפרו, שגם באימון ביום חמישי כשפורסם הסגל, שמו של השוער לא הופיע עקב טעות כתיב (שמו של שוער הנוער דור חברון הופיע), אך לאחר אי הבנה העניין נפתר.

לפ"ת אין זמן רב לנוח, כשכבר ביום שלישי תפגוש את בני יהודה למשחק חשוב במסגרת הליגה – רומאריו פירס, גל שיש וגידי קאניוק, שלא פתחו אתמול כל אחד מסיבותיו, צפויים לחזור להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי