חוסר אונים בסכנין: "מכת הפציעות יכולה להיות קריטית"

עטאא ג'אבר
עטאא ג'אבר | אריאל שלום

אחרי שג'אבר עטאא נפגע בניצחון על אחי נצרת, עמיר תורג'מן ייאלץ להסתדר עם סגל חסר במיוחד. הקשר הצטרף לאקפביו. אזולאי וגאדיר לקראת מכבי לנתניה. אנס דאבור מועמד להצטרף בינואר

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בבני סכנין לאחר ההעפלה לשמינית הגמר בגביע המדינה. הקבוצה חזרה למסלול הניצחונות ועוד בדרבי המגזר, אבל המשחק הקשה גם הוביל לכך שהקבוצה שוב סיימה עם מצבת פצועים ארוכה אליה הצטרף  עטאא ג'אבר שהוחלף במהלך המחצית הראשונה.

ג'אבר צפוי להיבדק בתחילת השבוע ולא מן הנמנע כי ייעדר ממשחק הליגה מול מכבי נתניה ביום שלישי. הקשר מצטרף לרשימה ארוכה שכוללת את הבלמים סארי פלאח, מרון גנטוס ואלבין פאנישי והחלוצים שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר וג'ורג' אקפביו שסובל מפציעה לא פשוטה שעלולה לגרום להיעדרות ארוכה. "מכת הפציעות יכולה להיות קריטית בשבוע הקרוב" אמרו במועדון.

מי שחזר לכר הדשא היה הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה, שבכל מקרה צפוי לעזוב בחודש ינואר. מאידך מי שכלל לא שותף למרות הפציעות הרבות הוא הקפטן חאלד חלאיילה שנראה מאוכזב בסיום. מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן התייחס לכך ואמר: "מה שחשוב זה מה שאני רואה באימונים. חאלד מתאמן בצורה פנטסטית, אבל זה נכון לדעתי כרגע להכניס אותו בדקות שבהן אנחנו צריכים לשמור ולהראות מנהיגות, למרות שיש שחקנים נוספים שיודעים להנהיג. חאלד עשה עבודה טובה כמו הרבה שחקנים, וזאת הדרך לעבוד קשה, להתקדם ובסופו של דבר התוצאות יגיעו".


זכה לשבחים מתורג'מן, אבל לא לדקות (אריאל שלום)

בנושא אחר, המגן אנס דאבור שוב עלה כמועמד להצטרף לסכנין במועד ההעברות הקרוב. דאבור היה מועמד לקבוצה בחודש ינואר שעבר, אבל לבסוף החליט להישאר בליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי