בני סכנין תודיע על מינוי דרסיליה למאמן ביממה הקרובה

דרסיליה
דרסיליה | צילום: טורפדו קוטסאיי

הגאורגי נפגש עם הנהלת הקבוצה ויצפה במשחק הגביע מול מכבי חיפה. חואן קרלוס: "היה לנו חשוב להחזיר את הביטחון והמוטיבציה לשחקנים". זגורי וחטאב קיבלו הודעה כי אינם בתוכניות

(גודל טקסט)

בני סכנין תארח הערב (שלישי) את מכבי חיפה בשמינית גמר גביע המדינה, אבל במועדון בעיקר חושבים על המשך הליגה והניסיון לצאת לדרך חדשה לאחר פיטוריו של עמיר תורג'מן בתחילת השבוע. כפי שפרסמנו בימים האחרונים, המועמד העיקרי הוא המאמן גיורגי דרסיליה שנחת אתמול בישראל ונפגש עם ראשי המועדון. בסכנין אישרו כי דרסיליה הוא המועמד המוביל, כאשר המינוי הרשמי צפוי להיות ביממה הקרובה ולא מן הנמנע שההודעה הרשמית תצא מיד לאחר המשחק.

"דרסיליה הוא איש מקצוע ראוי שמכיר את המנטאליות של המקום ואנחנו מאמינים בו", אמרו במועדון. במהלך הפגישה עם ההנהלה דובר גם על שחקני רכש, כאשר קברניטי הקבוצה ציינו שמות של ישראלים ואילו דרסיליה עצמו צפוי להביא עמו מספר זרים. בנוסף גם בקרב השחקנים מתכננים מהפכה כאשר חלק מהם כבר זומנו למשרדי המועדון וקיבלו הודעה כי אינם בתוכניות להמשך העונה. בין השאר מדובר במגן עוביידה חטאב, הקשר ישראל זגורי והחלוץ מוחמד כליבאת.

בינתיים, בסכנין מקווים לעשות סנסציה ולעלות לרבע הגמר כאשר מי שיובילו את הקבוצה על הקווים הם חואן קרלוס ועודד קוטר. קרלוס אמר לקראת המשחק מול חיפה: "מדובר במשחק חשוב והשחקנים מוכנים ומבינים את המצב. ניסינו להחזיר בימים האחרונים במיוחד את הביטחון והמוטיבציה בעקבות התקופה האחרונה. חשוב שנהיה קבוצה. לגבי התפקיד שלי על הקווים? זה לא חדש לי ועשיתי את זה גם בקדנציה הקודמת שלי. אני עובד במועדון ואעשה את הכול וכל עוד לא ימצאו מאמן חדש, אעשה את התפקיד הזה".

דרסיליה. צפוי להתמנות מיד לאחר המשחק (צילום: טורפדו קוטסאיי)
דרסיליה. צפוי להתמנות מיד לאחר המשחק (צילום: טורפדו קוטסאיי)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מרון גנטוס, סארי פלאח, אלבין פאנישי, עמנואל אמבולה, אייהב גנאיים, מהראן ראדי, חאלד חלאיילה, ישראל זגורי, שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי