0:1 ענק לכפ"ס בחוץ על המוליכה נצרת עילית, נס ציונה במקום ה-2

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

הירוקים קטעו רצף של 7 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ונותרו במאבק העלייה הודות לשער יקר של פורת (36). הקבוצה של טסלפפה ניצחה את אשקלון 0:2 ועקפה את קטמון ועפולה. פורסמו מועדי המשחקים עד תום העונה

(גודל טקסט)
המחזור ה-31 בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שלושה מפגשים. במוקד, הפועל כפר סבא קטעה רצף של ארבעה הפסדים עם 0:1 קטן-גדול בחוץ על המוליכה הפועל נצרת עילית, סקציה נס ציונה טיפסה למקום השני עם 0:2 נגד הפועל אשקלון והפועל רמת השרון ניצחה את הפועל עכו 0:2 בחוץ.


הפועל נצרת עילית – הפועל כפר סבא 1:0
בהזדמנות הראשונה שלה במשחק עלתה האורחת מהשרון על לוח התוצאות כאשר גל פורת בעט כדור שטוח לפינה (36) והעניק לאופיר חיים ניצחון בכורה כמאמן הפועל כפר סבא. בדקה ה-91 נותרה המנצחת ב-10 שחקנים לאחר שתומר ששונקר ספג כרטיס אדום. נצרת עילית, המוליכה, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ובמחזור הבא מצפה לה קרב צמרת גורלי נוסף, הפעם נגד הפועל קטמון ירושלים שצנחה למקום הרביעי בטבלה בעקבות הניצחון של נס ציונה.


כפר סבא, שקטעה רצף של ארבעה הפסיד ליגה רצופים ושבעה משחקים ללא ניצחון, נותרה במקום החמישי עם 47 נקודות – שלוש פחות מהפועל עפולה וסקציה נס ציונה שניצבות במקום שמוביל בסיום העונה לליגת העל. נצרת עילית, שקיוותה להגדיל את הפער מהמקום השלישי, נותרה במקום הראשון כאשר היא במרחק של ארבע נקודות משתי הדולקות אחריה.


סקציה נס ציונה – הפועל אשקלון 0:2
דור גלילי (58) ונאור סבג (61) העניקו לנס ציונה את המקום השני בטבלה על חשבון הפועל עפולה הודות להפרש שערים עדיף. המארחת רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות, משחק שלישי ללא הפסד והיא ממשיכה לחלום על העפלה מפתיעה לליגת העל. אשקלון, מנגד, נוצחה בפעם הרביעית בחמשת המחזורים האחרונים ונותרה במקום השישי עם 44 נקודות.


תוצאה נוספת
הפועל עכו – הפועל רמת השרון 2:0
הבקיען לרמת השרון: אור אוסטוינד (48) ובר ירוחם (95)


פורסמו מועדי המחזורים בליגה הלאומית עד לסיום העונה: https://t.co/NPsZo7P7pvpic.twitter.com/b14beQjU4Q

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) April 8, 2019

עדכון: משחק הליגה הלאומית במסגרת המחזור ה-32 בין הפועל בני לוד רכבת להפועל ראשל"צ, אשר יתקיים ביום שישי, 12.04, בשעה 16:00, יערך באצטדיון נס ציונה (בשל סגירת אצטדיון לוד)

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) April 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי