טירוף בקרב אוהדי בני יהודה, 500 אוהדים הגיעו לאימון המסכם

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | צילום: אלוני מור

בקבוצה עורכים הכנות אחרונות לקראת גמר הגביע נגד מכבי נתניה, בשורות טובות עבור הקהל לאחר בקשות חוזרות ונשנות מהמשטרה. רכבת ישראל תתוגבר. אוהדי הקבוצה הגיעו מצוידים עם רימוני עשן, חזיזים ודגלים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
בבני יהודה סופרים לאחור את השעות שעוד נותרו עד לשריקת הפתיחה של גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה, מחר (רביעי) בסמי עופר. הערב ייערך האימון המסכם של הקבוצה, ובו יתרגל המאמן יוסי אבוקסיס את ההרכב הפותח למשחק, שיהיה ככל הנראה ההרכב הרגיל של בני יהודה שרץ במרבית העונה. קרלוס קוויאר ישוב למרכז ההגנה לאחר שקיבל מנוחה במשחק הליגה נגד באר שבע בשבת. גם מאוויס צ'יבוטה, שמחלים מפציעה בברכו, צפוי לחזור ל-11 הפותחים במקום עמית זנטי.


האוהדים הכתומים בטירוף מזה מספר ימים, וכל 12 אלף הכרטיסים שהוקצו להם נמכרו כבר מזמן. עוד לפני אימון הערב מתכננים האוהדים הפנינג עידוד ותמיכה שייערך בסביבות השעה 18:00 במגרש בשכונת התקווה. בנוסף לכך מתכננים ראשי ארגון האוהדים "ליונס ארמי", מכירת מוצרים כגון חולצות, כובעים וצעיפים כתומים לגמר, ולאחר האימון תושלם מלאכת הכנת הציוד והדגלים.


אמש, לאחר מאבק ממושך שכלל פניות מיוחדות להתאחדות לכדורגל, משטרת ישראל וראשי מערך הכבאות בחיפה, קיבלו ראשי ארגון האוהדים אישור מיוחד וחריג להכנסת כל התפאורה שהוכנה במיוחד לגמר הגדול. בהודעה שמסרו ראשי ה"ליונס ארמי", הם אף הודו לארגון האוהדים של מכבי נתניה, "אולטראס נתניה", שהיו שותפים מלאים למאבקם וגם בזכותם התקבל האישור להכנסת התפאורה לתוך האצטדיון.


המודעה של אוהדי בני יהודה. ההתרגשות ניכרת (ארגון הליונס ארמי)
המודעה של אוהדי בני יהודה. ההתרגשות ניכרת (ארגון הליונס ארמי)


בנוסף לכל אלה שיתפו האוהדים ברשתות החברתיות ובוואטסאפ, תמונות ובהן קריאה לכל האוהדים להגיע בלבוש כתום בלבד. "אוהד אמיתי מגיע לגמר עם חולצה כתומה!" נכתב בהודעות.



לאימון המסכם הגיעו הערב כ-500 של בני יהודה, לקראת הגמר מחר. האוהדים הכתומים הגיעו מצוידים באבוקות, רימוני עשן, חזיזים ודגלים ושרו לשחקנים שהחלו בחימום לאימון.


בשלב מסוים פרצו האוהדים למגרש ורקדו מספר דקות עם השחקנים על כר הדשא, תוך שהם שרים "הנה זה מגיע, תנו לאיציק להניף את הגביע". השחקנים עצמם הודו לאוהדים והבטיחו לעשות הכל כדי להחזיר את הגביע לשכונה, בפעם השנייה בתוך שלוש שנים.



תניף גביע שני בתוך שנים שנים? (אלוני מור)


הבלם הספרדי קרלוס קוויאר צייץ הערב בחשבון הטוויטר שלו: "בגיל 37, אני מגיע לאחד הימים המיוחדים ביותר בקריירת המשחק שלי כשאשחק בגמר הגביע עם בני יהודה ועבור מועדון כזה צנוע זו גאווה אמיתית. זה הולך להיות הגמר השביעי שלי בקריירה. לא בכולם ניצחתי אבל אני לא שוכח אותם ויש לי זיכרונות גדולים מכל משחק"


בהמשך מפרט קוויאר תמונות וציוצים מאותם גמרים, בין השאר במדי אוסאסונה הספרדית, גלאזגו ריינג''ס הסקוטית עמה זכה בגביע, ואסטון וילה וסנדרלנד האנגליות.




גם רכבת ישראל נרתמה להיערכות המיוחדת של האוהדים לגמר והודיעה על תגבור מערך הרכבות מחר מתל אביב לחיפה. על פי הודעת הנהלת הרכבת, תתוגבר תחנת חיפה חוף הכרמל הסמוכה לאצטדיון בדיילים, מנהלים ומאבטחים, וכן תופעל רכבת מיוחדת אשר תצא בשעה 18:08 מתחנת תל אביב ההגנה. בסיום המשחק יתווספו שלוש רכבת מיוחדת בשיטת "מלא וסע", אשר יצאו מתחנת חוף הכרמל לתחנת תל אביב ההגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי