אום אל פאחם תבקש לארח את מכבי ת"א בנתניה או במושבה

הפועל אום אל פאחם
הפועל אום אל פאחם | אודי ציטיאט

נציגי הקבוצה מהליגה הלאומית ייפגשו עם נציגי המשטרה וההתאחדות לכדורגל לקראת המפגש בגביע המדינה בעוד כחודש, הצפי לקהל רב עשוי לגרום להעברת המשחק מעפולה. ערן לוי צפוי לערוך בכורה מול עכו

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית, בדיוק כמו ליגת העל, תשוב בסוף השבוע הקרוב מפגרת הנבחרות והשזרוע, אבל המשחק המרכזי ייערך דווקא ביום שני הבא, כאשר הפועל עכו תארח את הפועל אום אל פאחם, כשתשומת לב רבה מאוד צפוי לתפוס המפגש בשל העובדה שאמורה להיות זו הופעת הבכורה של הכוכב החדש באום אל פאחם, ערן לוי.

לוי, שהיה בחודשים האחרונים שחקן חופשי ולא מצא בית חדש אחרי שעזב את הפועל קטמון , חתם במהלך הפגרה בקבוצה של ניר ברקוביץ' וינסה לעזור לה להעפיל לליגת העל: במועדון, אגב, ציינו כי ללוי אין מענק עליה שונה משל שאר שחקני הקבוצה, בהתאם למדיניות המועדון בשנתיים האחרונות שעל עליית ליגה משלם תוספת של משכורת חודשית: "הוא יתרום לנו במגרש ומחוצה לו, אין לנו ספק", אמרו באום אל פאחם, "אבל רק המאמן יחליט אם הוא ישחק".

בעוד חודש יהיה לאום אל פאחם משחק מרתק נוסף במסגרת גביע המדינה, שם היא תארח את מכבי תל אביב במסגרת סיבוב ח'. השבוע ייפגשו ראשי המועדון עם נציגי המשטרה וההתאחדות כדי לקבוע סופית היכן ייערך המפגש. אום אל פאחם, כידוע, מארחת את משחקיה באצטדיון בעפולה, אולם העובדה שיש צפי לקהל גדול מובילה את ראשי הקבוצה לבקש שההתמודדות תועבר לאצטדיון בנתניה או לאצטדיון המושבה בפתח תקווה, כשלפי ההערכות גם המשטרה עשויה לדרוש זאת בשל הצפי לקהל רב.


ערן לוי. הופעת הבכורה צפויה בשבוע הבא (הפועל אום אל פאחם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי