א.א פאחם לא תארח את מכבי ת"א בעפולה, ההתאחדות: "לא יעבור בשתיקה"

הפועל אום אל פאחם
הפועל אום אל פאחם | אודי ציטיאט

המשטרה הודיעה לראשי הקבוצה מהליגה הלאומית כי מגרשה הביתי נפסל להתמודדות בסיבוב ח' עקב הצפי לעשרות אלפי אוהדים, במועדון בוחנים את העלויות בין אצטדיון המושבה לנתניה

(גודל טקסט)

כעשרה ימים לפני משחק גביע המדינה המסקרן בין הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית למכבי תל אביב, הבוקר (שלישי) התקבלה במשרדי המועדון מליגת המשנה הודעה רשמית ממשטרת מחוז הצפון ובה איסור על קיום המשחק באצטדיון בעפולה, מגרשה הביתי של הקבוצה, וזאת לאור הצפי לקהל רב שאמור להגיע למשחק.

על פי ההערכות, כך נמסרה הפועל אום אל פאחם, כ-8,000 אוהדים מקומיים צפויים להגיע, כמו כן כ-5,000 אוהדים למכבי תל אביב. מיד לאחר קבלת ההודעה החלו באום אל פאחם לחפש אחר מגרש חילופי, כאשר כפי שפרסמנו בעבר הבחירה תיעשה בין אצטדיון נתניה לבין אצטדיון המושבה בפתח תקווה. במועדון בוחנים את העלויות הכספיות וחוששים כי השכירות הגבוהה בשני המגרשים, בנוסף לעלות האבטחה שתידרש במשחק מהסוג הזה, תביא להוצאות כבדות שלא יהיו משתלמות למועדון.

יו"ר הקבוצה מוחמד אבו שלמה אישר את הדברים ואמר: "אנחנו רוצים להפוך את המשחק הזה לחגיגה של שני הקהלים וננסה למצוא את הפתרון המושלם. למזלנו אנחנו משחקים בשבת וביום הזה אין שום משחק לא בפתח תקווה ולא בנתניה. אנחנו מקווים שעד סוף השבוע נקבל החלטה סופית בנושא".

מההתאחדות לכדורגל נמסר לספורט1: "נכון לרגע זה, לא קיבלנו שום הודעה ממשטרת ישראל ואנו לא מתייחסים לדברים שלא הגיעו אלינו. אם נקבל הודעה כזו, נדון בנושא ובטח שלא נעבור על כך בשתיקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי